Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Ida Åkebrand - 2 juni 2008 13:31

Jaa, nu är jag hemma. Kom hem igår runt halv nio tiden, men orkade inte skriva något då.

Har haft en trevlig helg och så mycket mer har jag väl inte att säga xP Träffade några njurundabor där nere i lördags, och det är väl alltid lika trevligt. Dock så vet jag en viss Nathalie som kunde ha tagit det liite lugnare iallafall! =P men det gick nog bra för henne också. haha. träffade också Jonna Linda och Ricky, som hade åkt ner dit med Teemu. Och ja, för dom som inte fattat så har det ju vart crusing i bergsjö i helgen.


Mjaaa, nu ska jag snart åka till dagens första och sista lektion. eller, en lektion är det ju faktiskt inte, utan vi ska på sveriges radio på studiebesök och då slapp vi dom andra lektionerna. Vilket är MYCKET uppskattat ;) haha. menmen, ska gå nu iallafall. vi hörs och syns.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards