Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Ida Åkebrand - 30 juni 2008 14:47

Jag har haft så sjukt kul ska ni veta, det bästa jag vart med om i hela mitt liv. Gash så kul vi hade det. Helöt underbart bra människor och full fart på campingen hela tiden. Orkar inte skriva om dagarna där nere, för då skulle det bli en bok av det hela, men ni kan väl tänka er in lite. Haha.. kom iaf hem igår runt åtta och gud så skänt att vara hemma ändå..


Kranken kom efter ett tag, och sov här hos mig sen åkte han för ett tag sedan. Jag har varit okontaktbar hela dagen xP Så jäkla skönt att äntligen få sova ut. men jag vaknade runt elva med världens huvudvärk. Men nu har det iallafall gått över. Ska käka lite nu så jag inte hungrar ihjäl. Och sen har jag också fått ett väldigt positivt samtal från världens bästa Hanna!! Hon och Therese kanske kommer hit imorgon :OOO Så jävla skoj om dom gör det, och är här över gatufesten! Inte träffat dom sen i påskas ju. Så om dom kommer så blir det grädden på moset ungefär. men dom skulle kolla lite med priser och sånt först. menmen, måste äta nu micron piper! :D

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards