Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

aboooo, studenten idag!

Av Ida Åkebrand - 12 juni 2008 20:07

tjena tjena. idag har jag vart på bror mins student, och fy vad man längtar tills man själv tar studenten. Känns surt att det nu kmr vara 3 år kvar istället för bara två, men att byta linje är nog ändå det bästa för mig. haha det märks. men jaa, GRATTIS till Daniel iallafall! :) Bilder kommer väl upp på bdb så småningom! =D


har också fått två avslutningspresenter av mormor och morfar och mamma och pappa, 3000 kr av mormor och morfar, och en 3-dagars gatufest biljett av mamma och pappa. snacka om njuuutning kan jag lova. nu klarar jag mig lätt i sommar, har typ 6000 spänn, och jaa, det är mkt för mig =D haha. men så jaa, det känns riktigt bra. visste inte annars om jag skulle ha råd med en GF biljett, men nu är ju det inte något bekymmer längre ;)


vad jag ska göra nu har jag inte riktigt bestämt mig än om. antingen så är jag med nathalie & co, eller så åker jag till jossan i stan, eller så frågar jag jonna & co, eller så är jag hemma och kollar på fotboll med dom här hemma? Hmm, svårt val doktorn grät. Nä men jag har helt ärligt ingen aning. Måste ju veta att jag tar mig hem och sånt skit också, men sånt brukar ju iofs lösa sig. jaja, jag ska gå och planera på vad jag ska göra förnått. vi hörs! :)

 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards