Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Ida Åkebrand - 23 maj 2007 22:30

Haha herregud vad jag har skrattat medans jag kollat på fråga olle, Martin fick flera skrattanfall och när jag ser folk skratta så kan jag själv bara inte sluta, så kass humor har jag! Jag verkligen låg och asgarvade för mig själv i sängen. Bästa avsnittet av fråga olle kan jag då säga, synd bara att det va de sista för det är faktiskt roligt att kolla på.Menmen nog om det, ska gå och tvätta mig och borsta tänderna sen ska jag sova..


Ida Åkebrand - Sweet dreams

Av Ida Åkebrand - 23 maj 2007 20:20

 "Jag bara vilar och äter godis.. jag borde dammsuga men jag är så lat".. "lat,lat,lat och oföretagsam".. "jag är så ofäretagsam att det är synd om mej" "jag fötjänar att vila lite och äta choklad"


Nä, för en gångs skull så är detdär inte jag, jag har varit mycket duktig idag och varit ute och sprungit ett varv runt elljusspåret, blev bara ett varv idag som tog ca 15 min, kände att orken fanns för att springa ett till, men jag börjar bli förkyld och jag tänker inte utsätta mig för någonting såhär nära Stockholm.

När jag kom hem från springandet så hoppade jag direkt in i duschen, och sedan så städade jag mitt rum, tycker inte om när det ligger kläder över hela soffan men ändå är jag för lat för att lägga bort dom på en gång utan låter dom samlas där så det blir jobbigare sen..


Just nu så sitter jag i mina blåa långa shorts med rosa blommor på och ett vitt linne, tuggar tuggummi och tar det lungt, lyssnar på världens bästa band Fall Out Boy "And all the lovers with no time for me.
And all of the mothers raise their babies to stay away from me" nanana.


Nä, nu ska jag kila iväg och se på Project runway . Missade ju det förra veckan så nu måste jag se det. Skriver kanske mer sedan..


Ida Åkebrand - under the cork tree

Av Ida Åkebrand - 23 maj 2007 17:05

klänningMin mamma är världens bästa, har gått och suckat efter en klänning som jag hittade på internet nån gång i vintras, sen så har hon nu köpt den åt mig, gud så glad jag blev. Det var iofs ett tag sen hon köpte den men jag har aldrig orkat tagit mig för att skriva de (a). Ska ha den på avslutningen hade jag tänkt, och det är ju bara två veckor kvar tills dess =D Hur lite som helst verkligen!

Blir nog naglar och färgning av håret innan det också, så himla perfekt !


Klänning, 298:- H&M

Sen nu är det bara 5 ynka dagar kvar till Stockholm ! eviga längtaaan =D


Ida Åkebrand - I'ts up to me !

Av Ida Åkebrand - 23 maj 2007 14:42

Hej hopp. Sitter på rummet och kollar mig omkring, nog dags att städa lite snart. Det skulle nog vara en bra idé, men just nu så orkar jag inte.

Kom precis hem från skolan ska sätta mig ner och skriva om pearl harbor till SO;n.


Nationella provet i tyska gick väl sådär men jag får hoppas på det bästa!

Sen fick vi tillbaka svenskaresultatet på nationella, fick sammanlagt VG, samma på engelskan med, så det var ju inte illa men jag kommer nog att förlora mitt MVG i svenskan. =P menmen det är sånt som händer bara le och vara glad ändå!

Är klar med nästan allt nu, har bara kvar soprovet imorn och sen muntligt nationella i matten sen är jag helt klar (vad jag vet ialf xP).


Ska ut och springa sen också, känns som en evighet sen sist så det är lika bra att jag drar mig ut så jag inte växer fast i stolen ;)

 måste få upp konditionen så man inte blir trött efter 100 m. det är ju ganska illa..


sommar


Ida Åkebrand - Don't cry for me

Av Ida Åkebrand - 23 maj 2007 07:20

Mamma väckte mig tjugo i sju idag, var så himla trött så jag vet inte vad. Och jag måste tyvär erkänna för mig själv och alla andra att igårkväll när jag skulle läsa tyska, så öppnade jag inte ens boken. Var så trött så jag la mig och somnade på en gång. Skönt var det!

Nu ska jag gå och fika sedan ringa till Nathalie och säga att jag inte ska ta halvbussen för jag måste hinna träna lite tyska innan jag åker till skolan.

Dagens;

Svart klänning JC

smalt midjeband, JC

leggings, H&M

skor, din sko (förra året)



Ida Åkebrand - Move to the left



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards