Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 22:06

Nu ska jag ta och hoppa i sängen, eller först ska jag se klart på oc avsnittet jag börjat sett men sen blir det sängdags.

Är inte sådär jättetrött men om jag inte sover kommer jag aldrig orka upp imorgon. Så därför tänker jag avsluta denna dags bloggande, så härs vi imorgon bitti, lägger upp dagens klädval (som lär bli den nya klänningen mamma köpte idag)..


Ida Åkebrand - A taste of you

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 20:14

Åh, dethär har varit en tråkig kväll, har inte gjort någonting alls än suttit här och tråkat ihjäl. Ska nog lägga mig och kolla på lite oc, va ett tag sen jag gjorde de.

Inget springande blev det heller, vädret har ju varit så konstigt och vill inte riskera att springa i regnet, då kommer jag bara bli förkyld och det orkar jag inte med!

Men nu ser jag ju att det är hur fint väder som helst ute, men nu är klockan för mycket och jag har varit så seg idag.

Var meningen att jag skulle till s-stugan och träffa gänget men det blev aldrig heller av, tränade på teknikprovet och satt här istället. Får hoppas på en trevligare kväll imorgon, vad jag ska göra då har jag ingen aning om men nånting hittas väl alltid på !

Nä, nu ska jag tvätta håret sen ska jag glo oc !


oc


Ida Åkebrand - Got damn !

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 19:01


OOOOOOOH MY! Dom BÄSTA banden ska spela där den 1 juli, måste bara dit! Men det var ju så jäkla dyrt jag ska ju göra så mycket annat så jag kommer inte ha råd, 570 kr för en biljettjävel! Det skulle iofs lätt vara värt det men sen måste man ju ta sig dit också, och jag ska ha råd med allt annat också.

Åh fandå, ingen som vill sponsra mig med lite pengar? (a)

My chemical romance, BILLY TALENT, Avril lavinge, mando diao, sunrise avenue, neverstore & chemical vocation är några som ska dit. fattar ni hur sjukt bra det är eller ? Men det får bli min dröm bara :(


Ida Åkebrand - villditvillditvilldit!!!

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 18:49

fått av mami


Nu när mamma kom hem så hade hon med sig en påse från Kapp Ahl, och hon tog upp en jättesöt top/klänning och sa att den var till mig. Mycket snällt tycker jag.Den va billig, kostade bara 179:- så hon köpte den, direkt när hon såg den hade hon tänkt på mig. Och ovanligt att dom har fina kläder på Kapp Ahl, det är inte ofta säger jag då. Brukar iofs inte vara där inna så ofta men det är ju för att jag tkr dom bruka ha tantiga kläder där.


Ida Åkebrand - Ibland har man tur ;)

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 14:58

Kom hem från skolan för ett tag sedan, var meningen att jag skulle ta bussen till Alnön och följa med Jonna till stallet och rida på Pelle (hum, få inga felande tankar nu, han är en HÄST! ;P ) , men hade fått ett sms från P så ska till scoutstugan och träffa gänget istället! Bea ska nog också dit så då kan jag ju umgås med henne :)


Gjorde soprov och mattenationella idag, på so;n fick jag 66 av 56, otroligt va? :D Men man kunde skriva en egen text och då fick jag 10 poäng på den så då blev det så ;) Matten vet jag inte hur det gick, men jag tror att det gick ganska bra faktiskt, hoppas jag på iallafall.


Åh, jag blir så himla irriterad, nu fick jag veta att jag skulle göra teknikprovet ändå imorn och då ska jag göra det på bildtimmen, och det går ju inte för jag måste göra bilden för imorn blir första gången vi ska vara i datasalen och vi måste ju vara där! Jag blir knäpp på lärarna att dom inte kan planera bättre :@ Menmen, får ta itu med det imorn, lika bra att jag tränar på tekniken nu så att jag är förberedd ifall jag måste göra det..


Ida Åkebrand - Jävla krångel!

Av Ida Åkebrand - 24 maj 2007 07:23

Mamma väckte mig tio i sju idag, va tröttare än någonsin och det sista jag ville var att lämna den sköna sängen (som iofs inte är så skön men snart ska jag ju få en ny =D) men varm var den iallafall.

Trots allt så gick jag upp ändå och började göra mig iordning, de gick på ett kick och nu ska jag gå och fika sedan springa till bussen.

Har låång tid på mig iofs tills bussen går så dethär är kanon!


Dagens O;

Vita jeans, wranlger

linnen, H&M

Kofta, Gina Tricot

Skor (som inte syns på bilden men det är tennisskor), crispin

Midjebälte, ärvt av mami



Ida Åkebrand - Ha en trevlig dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards