Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 18:27


Mums, är hur hungrig som helst, skulle kunna äta hur mycket som helst känns det som. Och vad är inte godare än tacos när man är hungrig? Wohoo vad gott det ska bli med mat! mamma håller på för fullt ute i kökte, var och snodde några gurkbitar förut (a)


Hahaha, pappa kom just hem med grävmaskin, eller ja, en traktor typ, men skitsamma, åsså parkerade han mitt i vändplanen =P det ser lite kul ut när den står där mitt i allt. Men den får ju inte plats på gården och han skulle hjälpa till när dom har städdag imorn här på nedre klockis och gräva nånting. och då passar det ju perfekt eftersom att han extrajobbar med att gräva så då hade han ju tillgång till en maskin :)


Jaja, nu ska jag gå och kolla om mamma är klar med maten sen ska jag fixa mig iordning . Tänkte ta kvart i åtta bussen in till stan (:


Ida Åkebrand - Feel the pain

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 15:42


Hahaha, sådär blev min reklam-planch ;P fint eller hur =DHaha nä men jag orkade inte anstränga mig så mycket, själva planchen var ju inte det viktigaste, utan det var planeringen och allt det.Menmen det får duga, nu ska jag bara skicka det till Patrik så är jag klar med allting sen !


Ida Åkebrand - Sommaren 2007, HERE I COME !

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 14:25

Hum, satt och kollade på mest aktiva bloggarna och där står det ju hur många inlägg man har skrivit under den senaste veckan, och jag tror att jag har skrivit 22 eller nått sånt denhär veckan, (hela denhär månaden iofs men de är ju eftersom jag startade den denna vecka), MEN jag står inte med =O DOm som har skrivit 11 inlägg är med men inte jag, nejnej inte jag nä ;P Vad kan de bero på ? =O

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 14:11

Nu är kag hemma igen. Jag är ganska konstig, för under en viss period så är jag aldrig hemma, då är jag alltid hos någon eller i stallet eller vad som helst, sen efter ett tag så blir det att jag är hemma hela tiden istället, fast det är ganska skönt, man behöver ha det lite varierande oftast.


Har inte gjort särskilt mycket idag, på bilden satt jag bara och glodde sen på engelskan lämnade jag bara in böckerna, och på slöjden gjorde jag min väska, är inte klar med den än men jag skulle kika in på onsdag och göra färdigt den! Bäst jag blir klar med den då så hon ser hur duktig jag är (a) Haha. Så himla skönt nu när man är färdig med ALLT =D förutom bilden, men den ska jag sätta mig och göra nu och det går ju på ett kick!


Ikväll så ska jag se på pirates of the caribbean 3 på bion med Lollo, Hanna, Charlotte, Sandra och nåra till tror jag , vet inte vilka de va men det blir nog bra iallafall. Ska höra med bror om han vill hämta mig när den är slut, men då lär väl han ska ligga och sova, den är ju nästan 3 timmar så den slutar inte förns vid tolv så jaa. Menmen, Hanna skulle nog få skjuts hem också men jag vet inte om de va fullt i hennes bil så annars får jag väl åka nattbussen alldeles själv =O Nä, men nån hämtar mig säkert ;)

Ska göra bilden nu sen ska jag se oc..


Ida Åkebrand - Let the spirit fly!

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 08:53

Sitter i datasalen på skolan just nu, var meningen att jag skulle jobba med mitt reklam arbete men dom har ju inte photoshop på domhär datorerna så det gick inge bra. Så nu måste jag sitta hemma och klippa ihop ett kollage och göra det lite snyggt, men det går ganska snabbt att fixa om man bara sitter för sig själv och tar det lungt. Måste se till att jag blir klar med det innan jag åker till stockholm, måste maila till Patrik så att han kan få de för jag vill gärna inte få IG i bild och tappa massa poäng!

Har ingen aning om vad jag ska hitta på här, får sitta och glo på alla som jobbar, har inget annat jag inte är klar med heller så jag vettefan.

Tekniken orkar jag inte byr mig om eftersom att han inte har skickat ut nån IG varning så då orkar jag inte bry mig om det ;) Det får bli som de blir, IG kan jag ju inte få iallafall!

Nä, nu vet jag inte vade jag ska skriva mer.. uppdaterar sen idag..


Ida Åkebrand - Chick

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 07:22

Oh, äntligen är det fredag, som jag har väntat på så himla länge. Denhär veckan har varit så himla dryg, men de kan nog ha varit för att jag inte ha gjort mycket alls denna vecka, bara suttit hemma och det är inte likt mig nu förtiden.

När mamma väckte mig var jag piggare än vanligt, så jag klev upp direkt och började göra mig iordning, men fika, det hann jag inte med idag så nu kommer jag väl gå hungrig resten av dagen för skolans mat är inte så särskilt mättande!

Men det är sånt man får stå ut med här i livet, jag lever och mår bra ändå =D

Här kommer todaays wear;

 Top, kapp ahl

skor, crispin

halsband, ?

midjebälte, av mamma



Ida Åkebrand - Niiice



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards