Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Ida Åkebrand - 2 februari 2008 23:24

Internet är sjukt segt för mig, och jag blir insane på segt internet. usch och fy.. är redigt less på det mesta nu, och jag önskar bara att jag kunde somna, och vakna en dag där allt har en mening, där allt actually makes a sense. men, man får inte alltid som man vill. faktiskt, så får man för det mesta inte som man vill, och denhär kvällen har bara varit massa depp och alldeles för mkt tänkande. jaja, vad spelar det för roll egentligen, ingen alls. Jag vill bara komma bort härifrån en stund, och det får jag ju snart göra så det spelar ingen roll. Önskar bara att folk kunde visa lite mer sympati, men det är också något som jag vill, och eftersom jag vill det, kommer det ju aldrig hända. Men jag ska inte sitta här och deppa. Jag ska vara den positiva, sjuka, roliga och spralliga Ida, som jag är, och, jag ska även blunda för allt som är dåligt, som bara Ida kan. Och, jag ska ta tag i mitt liv, och verkligen börja visa vad jag tycker om folk, för det är dags nu. Folk ska inte få känna sig bortglömda. Ingen borde få göra det. Så därför bestämmer jag mig här och nu, för att visa för dom jag verkligen älskar, en gång för alla, hur mkt dom betyder. Kan dom inte ge tillbaks nått till mig, så kan dom inte det och det finns inte så mkt att göra, jag vet iallafall att jag älskar dom, och det kommer jag alltid att göra. men ibland så räcker inte det.

Jaja, jag ska fortsätta kolla på OTH, för när jag kollar på det, så slipper jag tänka på mitt eget liv för en stund. och det är det enda jag vill just nu, får jag chansen att inte behöva tänka så mkt, så tar jag den. för jag tänker alldeles för mkt.


inte puss.. bara god natt*

Av Ida Åkebrand - 2 februari 2008 17:56

Har typ nyss kommit hem. Åkte till Bea igår när mamma och pappa kom hem, så var vi där ett tag, käkade åså, sedan kom Niklas. Vi gick upp till Johan och var där resten av kvällen. Jobbigt att gå dit vare iallafall, dessa jävla backar, och halt var det! haha. Menmen, vi kom ju fram iallafall, och satt och snackade, kollade på film, sedan typ elva gick jag och Bea hem igen. Glömde mina lovikavantar där, suck! Jag glömmer alltid nått när jag är hos nån.. menmen, jag vet ju iaf vart dom är så Bea skulle skaffa tillbaks dom åt mig xP haha. Mjaa, men vid halv tolv var vi hemma iaf, fikade och sedan kollade vi på tvn med Mikaela en stund.. Gick upp och la oss och sov sött.. Vaknade imorse runt elva, gick ner, åt frulle, sjöng singstar med Tommie, och sen ha vi typ bara legat och degat framför tvn.. och nu kom jag hem för pappa fyller år idag så vi ska käka middag.. vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om! Har lust för att sticka ut och göra nå tok, men de känns omöjligt. Blir väl att sitta hemma och glo i väggen ;O haha. men så är det, bara att leva med det ;D

Nu ska jag iallafall klicka vidare.


ha en trevlig kväll*

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards