Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Ida Åkebrand - 4 februari 2008 21:30

Är det några fler än jag som är less på all denna skit på bdb? Jag håller på bli galen! Man kan inte göra ett skit där inne längre, så fort man ska kolla på någons bdb, så kommer denhär jävla bilden upp:


seriöst, fixar dom det inte snart vet jag inte vad jag tar mig till! Inte nog med att det ska bli såhär så fort man ska kolla på nån, utan det ska vara segt som saatan också. Nej usch, skaffa bättre servrar vettja!


Hur som helst, så har jag nyss klivit ur duschen.. eller okej, jag ha försökt kolla på någras bdb, men eftersom det vägrade, så sket jag i det och bestämde mig för att gå hit och klaga lite! Det blir ni som får stå ut med skiten. stackarna! Men, vill ni inte läsa, så läs inte :D wohoo.. men såklart så vill jag att ni ska fortsätta läsa, man blir glad av läsare ;) Haha, men vart var jag? Jo, har ju alltså varit och tränat, och sitter och funderar på vad morgondagens outfit blir?


Antingen svarta jeans, nitskärpet (AS ALWAYS <33), gul t-shirt, ett halsband & mössa, eller så blir det de nya "tajta" baggyjeansen, nitskärpet, svart t-shirt och uppsatt hår, med pufflugg ;) haha! Ska tänka vidare på detdära tills imorgon, så ser vi vad jag bestämmer mig för. Det beror helt på humöret ;) just nu lutar det åt alnernativ nr 2, men man vet aldirg med mig eller hur ;)


Nu ska jag iallafall sluta ta upp eran tid, och göra fika och se resten av OTH som jag började på innan jag stack och tränade, sen blir det sova för hela slanten. har lovat att jag inte ska somna för sent ikväll, för då kommer jag inte orka kliva upp imorgon, var D-Ö-D imorse kan jag lova. Aja, ha det bra alla!


Puss & godnatt*

Av Ida Åkebrand - 4 februari 2008 17:20

jaha, så var det en ny vecka igen. Orkar inte med skolan längre, helt ärligt. Gick åt helvette på matteprovet idag också! Meen, vi fick tilbaks multimedia provet och jag hade 37/37 rätt, så det var inte illa ;D Haha. Multimedia som jag inte ens tkr är särskilt kul! men det är lätt när man inte ska göra sin egen hemsida iallafall.

Har varit med mamma och pappa på polisstationen nu idag, för atrt fixa mitt pass. Det är ju inte så sörskilt länge kvar tills vi åker nu, med tanke på att vi planerade det långt innan jul, och nu är det bara lite mer än två månader kvar! Ska bli så grymt jävla skönt och komma iväg till värmen för en vecka, och jag ska sola som en galning! För jag ska vara brownie när jag kommer hem, det är en sak som är säker iallafall ;) höhh..

Just nu så funderar jag på att se OTH, eftersom jag inte har så mkt annat för mig. Är hungrig som en varg, så jag väntar på maten, och sedan klockan åtta ska jag och mor min fara och träna! Härligt härligt.

Mja, jag har ingte mer att säga.. har inget vettigt på huvet som ni kan få läsa heller, nån såndär smart text som jag själv har skrivit, så dethär får duga ;)


Maybe, vi hörs sen. Om inte, så hörs vi imorgon. Kysss*

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards