Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Ida Åkebrand - 6 februari 2008 19:55

hahaha, jag är så jävla klantig! Det ringde här hemma, och fick veta när mamma hade lagt på, att det var friskis och svettis som ringde för att säga att jag glömt min plånbok där. haha, så jävla smidigt alltså. vettefan hur jag kan ha glömt den, eller, jag måste ha tappat den, för jag har för mig att jag aldrig la ifrån mig den .. menmen, nu är den ju i säkert förvar iallafall, får hoppas att ingen har tagit nått ur den.. tror ändå inte att det var något viktigt i den, så vi får väl hoppas på det! haha, menmen.. var bara det jag ville informera er om ;)


kram*

Av Ida Åkebrand - 6 februari 2008 19:24

Jaa, här är dagens vill ha:


Alltså, svart hår, med röda slingor i underhåret.. Jaaaop! mörkröda dårå, i think :)

Ska smsa till Tessan och höra om hon har lust att fixa det, för jag har fan inte råd att gå till en riktig hårstudio ;O höhö, snålida, japp :) Så är det!


Btw, ska fixa designen nån dag fram över också. Och håller på velar som fan om jag ska byta blogg eller inte, då kanske jag tappar läsare, och det är kul när man har en blogg med hur mkt inlägg som helst tkr jag! Så mysigt att läsa andras jättegamla inlägg, och om man gör nya bloggar hela tiden så hinner dom ju aldrig bli riktigt gamla.. Såå, jag kanske ska betala för att få fler bilder. aja, vi ser!


Ha en trevlig kväll.. PUSS*

Av Ida Åkebrand - 6 februari 2008 19:17

Nu har jag lagt ut lite kategorier, men jag har inte orkat lägga in inläggen jag har skrivit hittills i någon kategori, eller, typ 2 st, hade tänkt fixa många fler, men jag orkade inte för det kmr ta en sån jäkla tid! Men jag ska försöka fixa det till helgen kanske, om jag får tid över då!


Nu har jag iallafall nyss kommit hem, följde med Martina hem efter skolan, så var vi där tills vi skulle gå iväg och träna halv sex. Tränade, mamma kom och hämtade oss, skjutsade hem henne och åkte hem. Har duschat också, så nu sitter jag här. Ska bara göra min dagliga koll på allas bloggar/bilddagböcker, sedan ska jag lägga mig och titta på OTH, var så himla spännande igår, sista avsnittet jag såg då, så jag ville kolla på ett till. men visste att om jag gjorde det så skulle jag vart död imorse.. Såå, det blir spännande ;) haha.. Aja, ska slänga upp dagens vill ha, sedan ska jag pysa! ;D

Av Ida Åkebrand - 6 februari 2008 10:38

God morgon mina vänner. Hoppas allt är bra med er, för det är det iallafall med mig! :) Sitter på Datakunskap, och fattar ingenting. Varför ska man ha denhär kursen egentligen? verkligen onödig kan jag säga. Våran lärare kan ingenting, och han bara babblar massa goja som ingen orkar lyssna på, eller om nån ens försöker lyssna, så fattar man inte. helt sjukt. haha, tur iallafall att det bara är en 50 p kurs, så den är bara denhär terminen. Skönt säger jag..


har bara en uppgift kvar, så så fort jag har samlat krafter ska jag börja göra den.. en uppgift där vi får göra dokumentet hur vi vill, så det kommer nog gå fort. men det är ändå så grymt tråkigt. usch usch. Någon som har lust att byta med mig kanske? :)


Och, jag har ett litet klagomål att tillägna bloggaGRATIS, det ska vara GRATIS eller hur? Mmh, men så är det inte, utan om mna ska kunna lägga upp fler än 100 bilder så måste man BETALA, och om man betelar är det INTE gratis. WTF???? jag blir arg, för man vill ju ha kvar bilder från gamla inlägg, som man kan gå in och kika på sedan när man blir äldre, men det går ju inte eftersom att man måste ta bort gamla bilder, och då försvinner dom ju från själva bloggen också. värdelöst. vill inte heller betela 20 jävla spänn för att få nya, men jag tror nästan jag måste göra det, för jag vill inte ta bort fler bilder.. aja, vi ser hur det blir.. kanske blir så att jag byter tillbaka till blogg.se iallafall.. funderade ju på det förut satt.


Prövade btw spela in en video imorse, och jag säger då bara en sak, INTE MIN GREJ! haha, det var hemskt och jag hade ingenting att säga, så vi får klara oss utan så länge.. kanske när jag har blivit äldra och smartare ;) Dessutom så var det som jag trodde, det funkade inte att spela upp på datorn. man hör ljudet men bilden är typ rosa/gröna ränder och det är det enda man ser. menmen, så kan det gå ibland.. Ska läsa lite bloggar nu sen ska jag återgå till arbetet. pray for me,


se ya later*

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards