Alla inlägg under maj 2007

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2007 14:36

Ska till alnön nu snart med ricky och sussi, ska vara hos jonna såklart =P haha.  Blir att ta das moppas dit, kmr få så satans ont i röven =P


Pippis sommarvisa, HAHAHA jonna undrade hur den gick så då va ja tvungen att leta fram texten =D haha.

OCH NU SÅ VILL JAG SJUNGA ATT SOMMAREN ÄR SKÖN

OCH TRÄDEN ÄR SÅ FINA OCH MARKEN ÄR SÅ GRÖN

OCH BLOMMORNA ÄR VACKRA OCH HÖET LUKTAR GOTT

OCH SOLEN ÄR SÅ SOLIG OCH OCH VATTNET ÄR SÅ BLÅTT

OCH LILLA FÅGELN FLYGER I BOET UT OCH IN

OCH DÄRFÖR VILL JAG SJUNGA ATT SOMMAREN ÄR MIN


OCH JAG VILL OCKSÅ SJUNGA ATT FJÄRILAR ÄR BRA OCH ALLA SÖTA MYGGOR DE VILL JAG OCKSÅ HA

OCH JAG ÄR BRUN OM BENA PRECIS SOM DET SKALL VA

OCH DÄRFÖR VILL JAG SJUNGA ATT BRUNA BEN ÄR BRA

OCH JAG HAR NYA FRÄKNAR OCH PRICKIGT SOMMARSKINN

OCH DÄRFÖR VILL JAG SJUNGA ATT SOMMAREN ÄR MIN


Nä, nu ska jag iväg!


Ida Åkebrand - How to save a life

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2007 13:33

Har nyss varit och fikat, mamma väckte mig vid ett då hon kom hem, dom har haft nån sånhär städdag på klockis och röjt upp så det ska vara fint på vårat lilla plaaace ;)

Jobbigt att vakna när klockan är så mycket, känns som att man har tappat bort en hel dag, men what ever!


Hum, är så himla sugen på jordgubbar alltså! Gud så gott det skulle vara :D

fast nu är jag ganska mätt har ätit tacos till frukost/lunch eller vad fansen det nu är (;


gubbejord>=D


Ida Åkebrand - smask!

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2007 03:01

klockan är nu redan över tre, och jag har fortfarande inte pallrat mig isäng. Det kändes så långt att gå hela två steg, behöva stänga av datorn och lägga mig under täcket.

Börjar känna min väldigt trött nu, men jag är så otroligt lat idag!

Oj, kom på att jag har glömt att ta ut linserna, böst jag går och gör det på en gång så dom inte fastnar i ögonen resten av livet, inte för att jag tror det men det kan vara kul att överdriva ibland, helst när man har tråkigt framför datorn en fredagnatt, elr är det fredag? hum, jaa det är det nog, blir så förvirrad av alla långhelger och sånt tjaffs!

Nä, nu måste jag verkligen slita mig, måstemåstemåste!


I'm gonna love you i'm gonna love you i'm gonna love you, nananana (8) =D


Ida Åkebrand - Sega jävel ! ;)

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2007 02:07

oceans elevenwohoo, började se på oceans eleven hos Nathalie, men båda blev alldeles för trötta för att se kalrt den så vi ska se den nån annan gång istället, när vi orkar =PNär jag gick hem så blev jag pigg igen, regnade litegrann ute så de va alldeles fuktigt, och gatulysena funkar inte så det var kolsvart att gå hem. Tur det bara är några meter så man hinner inte bli rädd för mörkret ;)Nä, nu ska lilla Ida hoppa isäng (eller ja, den skulle nog gå sönder om man hoppade, eftersom det bara är träplankor i den men iallafall =D )haha, gud vad jag kan vara dryg ibland, men sånt får man stå ut med, jag är en Åkebrandare, lär er ;)Ida Åkebrand - TIFNISS!

Av Ida Åkebrand - 26 maj 2007 00:22

Hihi kom nyss hem från stan. Trevligt där med lolla hanna och chacha ;P

Filmen var super tkr jag, trevligt att få se deras ansikten igen, ska inte skriva nått om den då avslöjar jag bara allt och de tror jag ni inte vill (a)

Men den är lite sorglig i slutet tycker jag :O ack och ve, och jag kan ju medge att Johnny Depp och Orlando Bloom är lika snygg som förut ;) haha.

Nä nu ska jag bege mig över till min kära granne och kika på film =D

 Puss på låret ;)


pirates


Ida Åkebrand - Dröm vidare !

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 18:27


Mums, är hur hungrig som helst, skulle kunna äta hur mycket som helst känns det som. Och vad är inte godare än tacos när man är hungrig? Wohoo vad gott det ska bli med mat! mamma håller på för fullt ute i kökte, var och snodde några gurkbitar förut (a)


Hahaha, pappa kom just hem med grävmaskin, eller ja, en traktor typ, men skitsamma, åsså parkerade han mitt i vändplanen =P det ser lite kul ut när den står där mitt i allt. Men den får ju inte plats på gården och han skulle hjälpa till när dom har städdag imorn här på nedre klockis och gräva nånting. och då passar det ju perfekt eftersom att han extrajobbar med att gräva så då hade han ju tillgång till en maskin :)


Jaja, nu ska jag gå och kolla om mamma är klar med maten sen ska jag fixa mig iordning . Tänkte ta kvart i åtta bussen in till stan (:


Ida Åkebrand - Feel the pain

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 15:42


Hahaha, sådär blev min reklam-planch ;P fint eller hur =DHaha nä men jag orkade inte anstränga mig så mycket, själva planchen var ju inte det viktigaste, utan det var planeringen och allt det.Menmen det får duga, nu ska jag bara skicka det till Patrik så är jag klar med allting sen !


Ida Åkebrand - Sommaren 2007, HERE I COME !

Av Ida Åkebrand - 25 maj 2007 14:25

Hum, satt och kollade på mest aktiva bloggarna och där står det ju hur många inlägg man har skrivit under den senaste veckan, och jag tror att jag har skrivit 22 eller nått sånt denhär veckan, (hela denhär månaden iofs men de är ju eftersom jag startade den denna vecka), MEN jag står inte med =O DOm som har skrivit 11 inlägg är med men inte jag, nejnej inte jag nä ;P Vad kan de bero på ? =O

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards