Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Ida Åkebrand - 18 mars 2008 21:58

SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖNT! =D kvällen blev inte förstörd, utan det blev en kanonavslutning på kvällen. Timrå var överlägsna ikväll, och vann med 5-0. Så där var det slut för MODOs del i detta slutspel. Så kan det gå. Vi fick revansch från förra året och det är ju kung. Nu blir det HV71 eller färjestad (förmodligen) som dom får möta i semin, och vi hoppas självklart att det ska gå lika bra där.  Daniel och 5 av hans kompisar skulle kolla på hockeyn hemma hos en av dom först, men det funkade tydligen inte att sem så dom kom hit och fixade istället. Så då satte jag mig och kollade med dom. Kul att inte behöva lyssna på radion. Gjorde iofs de första perioden då dom ínte fick det att funka först, men då blev det ju ändå inga mål så det var lungt.


Jaja, har grymt ont i huvudet så jag ska ta och fika nu sen ska jag sova hade jag tänkt. Såg aldrig klart Casanova eftersom det blev hockeyn. Ska kanske se den nu, om jag orkar. Vi får se. Jag ska iallafall gå härifrån, vi hörs imorgon :)


g'night

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 18 mars 2008 17:03

Denhär dagens känns bra.. jag vet inte varför, men den bara gör det, har inget speciellt att göra så jag kan bara ligga hemma och koppla av. Aldrig fel med det! Gjorde matteprovet idag, och det känns faktisk triktigt bra! Myyycket bättre än vad jag kunde tänka mig. Så det är en positiv sak. Sen har jag redovisat min svenska, så det är bortgjort det med. Imorgon har alla som redovisade idag sovmorgon till tio, så det känns också riktigt skönt. Det enda som jag oroar mig för som skulle förstöra min kväll, är om timrå förlorar ikväll också. Då blir jag deprimerad helt ärligt. Hade först tänkt sitta och lyssna på den, men det är alldeles för mycket nerver för det. Ska försöka göra något annat och inte tänka på det. (hur nu det ska gå? ;S haha) Jaja, jag får göra mitt bästa iaf! Känns också så himla bra, att imorgon är SISTA dagen sen är det lov en och en halv vecka. Och jag kommer att få träffa min Hanna.. ååh, jag saknar henne som en ganing kan jag lova er! Mjaaa, mer då? Jo, just det. Håller på att ladda hem Casanova för jag blev så grymt sugen på att se den. har sett den en gång för längesen, så jag minns ingenting av den typ. Bara att Heath Ledger, SNYGGJÄVELN är med där. Så tragiskt att han är död, han var ju aasbra! Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om. Skulle kunna sitta här resten av dagen och skriva, men det orkas inte!


Elr just det!! Har nu utökat mitt bildutrynnem så nu kan jag ha 200 bilder. blev tokig för vill inte radera några bilder.. ahha jaja!


Ni får hare så bra så länge!

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 18 mars 2008 09:26

Åh, så kom man till dethär tillfället, när det blir fullt i "bildarkivet" och man måste betala för att få mer utrymme. bloggaGRATIS var det va? Tydligen inte. Men skitsamma, får fixa det sen när jag kommer hem. Det var inte därför jag bloggar nu =P Ska nämligen beställa en bikini från halens sen idag, och jag funderar på vilken jag ska beställa;


Eller, den högra fast i vitt istället för brunt.. Vad tror ni?=) Jag tycker den zebra-mönstrade var lite häftig ändå.


puss

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 18 mars 2008 09:11

Jaa, fan nu skiter jag i denhär jävla kursen. Fyfan va dvärdelöst det är. Har datorkunskap, och man fattar inte vad man ska göra alls.. jag orkar inte fatta vad man ska göra. det är ju sjukt tråkigt att göra samma sak dag ut och dag in. Och det gör det inte bättre, att vi har en liten dvärg som lärare, som bryter på finska och knappt vet vad han själv snackar om. jag blir galen och ger upp.


kraam*

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 18 mars 2008 07:27

Hejhej på er, hinner skriva lite snabbt innan jag drar iväg. Har precis gjort mig klar och ska gå och fika nu. Jobbigt att kliva upp såhär tidigt på mornarna, och inte vänjer man sig heller, men jag behöver ju bara kliva upp en morgon till sen kan jag sova. Ska bli så skönt att åka upp till stugan och träffa alla släktingar. Eller, det är väl långt ifrån alla, men det är iaf dom sötaste ;) Sen ska jag ju ÄNTLIGEN få träffa min Hanna också. Hon kommer antagligen till oss på måndag, så kör vi ner till Storuman på tisdag och sen är jag där nån dag och får träffa allihopa där. Ska bli så kul. Om det nu blir som jag har planerat dvs.. Vilket det ju oftast inte blir. Men jag får hålla tummarna helt enkelt. Jaja, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna få i mig nån frukost.


Pusspuss

Ida Åkebrand

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards