Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Ida Åkebrand - 20 mars 2008 10:09

Hejhej, har ni sovit gott? Ja, jag med! Vaknade dock halv nio av att det spelades musik på övervåningen. Försökte somna om, lyckades faktiskt, men då kom pappa och väckte mig efter typ en halvtimme, så ungefär tio över nio klev jag upp och var helt förvirrad. Hade nämligen inte lyckats packa någonting igårkväll, utan hållt på flummat och lagt över massa musik på extra hårddisken ooosv. Men det löste sig, jag hoppade in i dushcen, och sedan började jag packa. Och nu är jag väl så gott som klar. Hoppas jag iallafall, annars blir det nått jag är utan däruppe i fjällen. Nä, men jag tror faktiskt jag har fått med mig allt. Det märks väl när jag väl är däruppe. Ska nu snart göra en sista koll, så jag är säker på att jag verkligen har allt, sen kan jag ta det lungt tills vi åker.


Vet fortfarande inte hur det kmr bli med bloggandet och så. Pappa ska ju försöka fixa internet, men hur bra det går, det märks väl. Jag hoppas på att han ska kunna fixa det, så jag kan skriva iallafall en gång om dagen. Annars får ni vänta er en feeeeet uppdatering och ett långt inlägg när jag kommer hem. Hmm, jadu, jag vet inte riktigt om jag har så mkt mer att säga. Jag tror faktiskt inte det! Men, om vi inte hörs förns jag kommer hem (onsdag, torsdag elr fredag), så får ni ha ett superbra lov (ni som har det) och en superbra påsk också såklart. Med MYCKET godis. Har jag sagt att min familj är kungarna över godiset på påsk? Nä okej, men då vet ni det nu ;) ingen påsk utan godis. haha. Jaja, nu ska jag väl äta någonting, sedan gruva mig inför den 8-timmar långa bilresan. (ja, det är en bit till min stuga,d ärför vi aldrig är där. Det är ca 50 mil, och med släpvagnen med skotern på, tar det sitt lilla tag) haha..


Hare gött alla!

Ida Åkebrand

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards