Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 18:28

Yesyes det gör jag, sticker till Emelie. Mamma ska skjutsa mig dit eftersom bussarna gick så jobbigt, sen ska jag sova där. Nattbussen är så jääkla dyr, så det är lika bra att jag sover där så jag inte blir ruinerad. Haha, sen är det faktiskt inte så kul att åka alldeles ensam mitt i natten. Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt, det märks väl när jag kommer in till stan. Jaja, ha en trevlig kväll/natt alla =)


kissses

idaaaå

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 14:55

Nu blir det film tjejer och killar, är denhär bra? Hoppas det :D



Och jag, fruktar infektion i min navelpiercing. AMAGAAAD. men, den borde bli bättre snart, den är på behandling två ggr om dagen med saltlösning. För moa hade det iaf funkat med det så vi hoppas på det för mig med yapp!


simma lungt.

idaaaå

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 13:46

Nu finns det bilder från påskens bravader på min bilddagbok. Kommer inte orka ladda upp dom här nu när jag nyss suttit där och laddat upp hur länge som helst, men om ni vill se gå in och kika på:

http://theendofstory.bilddagboken.se

Sen under datumen 20-25 februari.


Ska duscha nu ;)


have fun.

Ida Åke

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 12:20

Nu är det MINDRE än en månad kvar tills vi drar till Cypern. Nog för att det bara blir en vecka, men ändå. Så grymt härligt att komma iväg. Skulle säkert ha varit borta längre om alla kunde ta mera ledigt, men nu är det som det är. Som sagt, skänt ändå att få åka överhuvudtaget =D


Awoo, grymt härligt. Lngtar massor! :)

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 11:45

Tjeena alla.. har nyss kommit in efter en promenad till Bruno och tillbaka. Ja, jag och Nathalie var nämligen och solade i tjugo min idag. Riktigt härligt. Och man blir extra glad när man har fått en feeeet brun rand, det är nice. Har inte solat på ett tag så jag tyckte att det var dags. Vaknade iallafall runt tio idag, klev upp direkt då och ja, gick iväg till bommen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är väldigt härligt väder ute, men vad kan man göra ute alldeles ensam? Nä, det blir nog att sitta inne och lata mig hela dagen. Måste måste måste duscha idag, för senare ikväll ska jag in till stan till Emelie. Mysigt! Jaao, men ska väl gå och göra mig lite lunch nu och så, sedan ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs sen!


c'ya!

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 00:02

har jag förresten berättat att jag inte har någon aning om vilken dag det är? :O Tänkte väl det. Därför ska jag berätta hur det ligger till. JAG HAR INGEN ANING OM VILKEN DAG DET ÄR?!?! Vem som helst skulle kunna lura i mig att det var vilken dag som helst, för jag hänger inte med i svängarna. När var det påsk? på lördag? hmm okej.. sen åkte jag till storuman måndag? sen då? när åkte jag hem? igår? i förrgår? shit, jag är verkligen senil.. nä, jag kom hem igår va? och då var det? torsdag? onsdag? ah, ni ser ju. sjukt. blir det lördag imorn? Näe,? fredag va? haha. fan.. jag orkar inte. jag tar en tablett och somnar. haha.


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards