Alla inlägg den 19 mars 2008

msn

Av Ida Åkebrand - 19 mars 2008 23:36

Hade en verkligen trevlig konversation nyss. elr hur var det? vad är det för fel på folk idag egentligen? Vadfan håller folk på med, det är ju helt sjukt. Väx upp förfan!


2007 säger (23:31):

snygg

2007 säger (23:31):

visa mer tack

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:31):

nej tack.

2007 säger (23:31):

Timrå

2007 säger (23:31):

kul

2007 säger (23:31):

jo

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:31):

yaao.

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:31):

men vemfan tror du att du är? S:

2007 säger (23:31):

det är ju påsk snart

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:31):

soo?

2007 säger (23:32):

fan vad

2007 säger (23:32):

vad ska du göra i påsk

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:32):

jag ska till stugam.

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:32):

n*

2007 säger (23:32):

med mig

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:32):

verkligen inte.

2007 säger (23:32):

byt bild då

2007 säger (23:33):

vem

2007 säger (23:33):

kille eller

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:33):

men näe det tänker jag inte göra!

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:33):

Jaaa kanske det. spelar det ngn roll elr?

2007 säger (23:33):

som du ligger med

2007 säger (23:33):

2007 säger (23:34):

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:34):

vad är det för fel på dig?

2007 säger (23:34):

kom så ska du få

2007 säger (23:34):

tur att jag har din ip

2007 säger (23:34):

2007 säger (23:34):

- i.Åkebrand´ Timrå till semifinal, g-g-greaaat! säger (23:34):

hmm, okej. och vad ska du göra åt saken?


Sen loggade han ut..

Och då hoppas jag att ni fattar att jag är "i.åkebrand" haha. Jaja, som sagt, verkligen trevlig avslutning på kvällen.. not.  Jaja, patetiska idioter är det bara synd om.. skaffa ett liv ;)


Nu ska jag sova , för imorgon drar vi nån gång mitt på dagen. NICE. Vi hörs innan jag åker.


good night

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 19 mars 2008 21:27

Okej, HEJ, för typ, 4 gången idag? Ska jag berätta för ER vad som stör mig just denna minut? Okej, förbered er!! MIN LINS KLETAR I MITT ÖGA. Ja, det är sant. Och jag bilr helt galen. Den typ.. torkar ut? Jag måste sitta och blinka hela tiden, det ser nog ganska kul ut. Jag har tänkt på det, om man skulle filma mig en hel dag, alltså, det skulle nog kunna sändas i hela Sverige, och bli en ENORM succé. alla skulle bänka sig framför dumburkarna 24 h/dag och följa med på mina upptåg. Kanske borde pröva det någon gång?


haha, nä seriöst (om jag nu kan vara det) så måste jag få berätta en liten grej. en liiiiiiiten grej.. och det är att jag måste bränna en skiva med massa låtar till bilresan imorgon. Ingen schysst snubbe eller brutta som kan skicka äver en låt elr två? Skulle vara bussigt ;) Och ja, på tal om musik, här är en gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt härlig låt. I LOVE IT! ;) Lyssna på den, ASBRA! Är bara sångarn i bandet som spelar denhär själva, som ni antagligen ser, men hela bandet heter April Sixth och låten är Dear Angel! (finns en riktig video också med hela bandet, men denhär var så bajsigt grym! =D)



Av Ida Åkebrand - 19 mars 2008 18:01

Jahapp, så var det påsklov då! Grymt härligt att bara gå i 8 dagar sedan få lov igen.. grr! Haha, nä men det ska bli grymt kul att komma härifrån ett tag också. Hmm få se.. idag hade vi ju då sovmorgon, gick till bussen runt nio, kom till skolan, hade datakunskapsprov, hade låååång lunch och sedan engelska redovisning. När alla var klara med det, fick vi dra. Då hade vi klassråd och vi bestämde att vi ska försöka samla in pengar i klassen, så att vi kan åka iväg i trean och göra nånting allihopa. Skulle nog vara skitkul. Så vi satt och diskuterade om det ett tag, och kom faktiskt fram till några riktigt bra saker. Så vi ser hur mkt vi kan tjäna in tills slutet av tvåan/början av trean. Ca ett år. borde ju gå att få ihop lite iaf. Haha jaja..


När skolan var slut, så gick jag och brudarna (sussie jossan och amanda) på stan en sväng, köpte ett nytt smycke till naveln som jag precis har satt in. daniel fick hjälpa mig att skruva upp den jag hade i, den satt som satan. Haha. Tur han är stark iaf! Mjaa, vi gick en sväng på stan då som sagt, jag köpte lite godis till bilen imorgon, och en ny foundation. Hoppas den funkar bra! Sen gick vi bort till Sandra, sussies kusin för hon skulle beställa klipptid där, sen gick vi på musikbörsen och efter det bar det iväg hem. Så nu sitter jag här. Ska börja packa snart och sedan duscha..


Har btw hittat en telefon jag har blivit DÖÖÖÖKÄR i. Hur snygg som helst kan jag lova er, denhär äre det:

SNYGG va ? ;) Den verkar bra också! Menmen, nu ska jag pysa!


pusss

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 19 mars 2008 17:40

Jag glömde bort att ladda upp igår, men det går väl lika bra nu :)


jeans, Gina Tricot

Linne, H&M

Tröja, gina tricot

skinnjacka, vero moda

skor, skopunkten

halsband, ur & penn

väska, still mum´s

halsduk, åhlens

mössa, åhlens

Och ja, jag har lite pengar, så det är sällan dyra märkeskläder som jag har på mig, men jag tycker att det kan vara snyggt ändå :)

Av Ida Åkebrand - 19 mars 2008 08:36

gud så duktig jag har blivit på at updatera tidigt på morgonen. Tycker ni inte? Jag har som blivit snabb på att fixa mig, så då hinner jag blogga en snabbis varje morgon innan jag ska till och fika. Är inte alltför sugen på skolan nu faktiskt, var dötrött när jag vaknade, men det gick faktiskt över det mesta när jag klev upp iaf. Har datakunskapsprov nu direkt när jag kommer till skolan, känns inte så lockande faktiskt. Man kanske skulle stanna hemma idag? haha, nejnej inga sånna fasoner nu. Måste ju träffa alla innan jag sticker. Hmm, det var något mer jag skulle skriva.. Just det, måste ju bli klar med historian idag också, och igår gjorde jag ingenting på den. Kanske inte så bra. Men det är ändå bara en liten artikel som vi ska skriva, så det borde gå hyffsat snabbt iaf. Och sen fixa ihop den i in design. Jaja, det märks väl hur det går. Vi hade bara två lektioner på oss att göra den, och sen glömde jag att ta med den hem igår, så ja.. Haha skitsamma nu måste jag gå och fika.


se yaa!

Ida Åkebrand

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards