Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Ida Åkebrand - 26 mars 2008 22:07

värdelöst, matchen var bajs och domarn var sjukt orättvis. menmen, så är det i sånnahär sporter. denhär kvällen var hur som helst förstörd. fyfan, jag återkommer när jag mår bättre.


btw, såg att det var 132 läsare igår, jag blir så glaaad att ni kikar in och läser. pussssss på er.


hej så länge

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 26 mars 2008 19:19

jag sitter och bölar, som ett litet barn som inte får sin stulna godis tillbaka. Såhär är det när man är isolerad från den stora vida världen (internet) att man inte hänge med på svängarna. Har ju tänkt hela dagen att nu är det bara en vecka kvar tills TH konserten, men vad ser jag inte när jag går in på ett av forumena då? Jo, såklart spå är den inställd. och jag började böla som en liten unge. Jag har längtat efter det så jääääkla mkt.. och nu när jag ser dethär. fyfan.. Men det är ju ingens fel, vi hoppas ju bara på att Bill blir bättre snart igen så han kan börja sjunga igen. Stackarn. Dom kommer såklart komma upp med nya turnedatum eftersom hela 1000 hotels turnen är inställd. men när det blir måste vi vänta och se med, det kmr tydligen ta minst 2 månader innan han kan bli frisk igen. Menmen, nu ska jag se på hockeyn.



Krya på dig sötis!! & hejja timrå!

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 26 mars 2008 17:58

Helloo peeeeps, nu har jag kommit hem igen. Som ni förstår fick vi inte internet att fungera, men jag hoppas ni har klarat er domhär dagarna. Kommer en update nån dag här i veckan på vad som har hänt, blir ett låååångt inlägg. Har hunnit med mkt, åkte till Storuman på måndga kväll med hanna och björn, och nu idag så åkte jag hem med mamma och pappa hit, så jag hann träffa massa folk från storuman också. grymt trevligt. men ja, som sagt en update kommer så småning om.


Ikväll blir det hockey som fan, Timrå HV71 matchen sänds på nian, så det blir att bänka sig framför tvn och se den. Dom vann ju i måndags hemma, och jag hoppas verkligen att dom vinner ikväll med så att dom får ett litet övertag. Menmen, vi ser hur det slutar. skriver mer senare om jag orkar, är så grymt trött idag.


see ya!

Ida Åkebrand

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards