Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 22:07

det där var tungt.. riktigt tungt. förlust ikväll med 4-0, sånt får inte hända. Nej, det accepteras inte. Bara det inte blir en till förlust nu, då blir jag depp. Nästa match spelas också för HV71;s fördel i jönköping, så nu måste timrågrabbarna dom kämpa extra, men det borde dom klara elr hur ;)


Jaja, borde ha sovit för länge sen, så jag ska gå till badrummet och borstatänderna nu och sen sova. Har även sett klart alla OTH avsnitt som finns ute, och det som kmr näst sänds inte förns 14 april i usa, så jag får väl vänta ännu längre. Känns segt men jaja.Måste slita mig nu, ska välja kläder tills imorgon också.


god natt.

Ida Åkebrand

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 20:13

Alltså, hockey är inte bra för hälsan! Jag sitter här nere i mitt rum och svär för mig själv när HV gör mål. Första perioden och det står 2-0.. tragiskt. Men, jag får hoppas att Timrå kämpar upp sig och vinner matchen. Ett 2-0 underläge har dom tagit igen flera gånger så vrf skulle dom inte kunna gör adet nu!


haha, och svar till nathalie, vadå tyckte du inte de va snyggt? ;) Nä, självklart ska jag inte skriva så, för jag tycker att vilket namn det än är ser det bara förjävligt ut så du behöver inte oroa dig ;P haha.


nä, jag ger upp ;) haha.

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 16:52

Sitter här och poppar BRA musik och bara njuter av livet, jo. bättre kan det väl inte bli? Jo faktiskt, men dethär får duga för stunden. Musiken är Mustasch - Double nature, Daniel brukar jämt spela den, så jag har fått den på hjärnan och igår hos Jenny spelade även hon den så jag var tvungen! Känner en ljuv doft av cocos och jordgubb som övertar min kropp och mitt hår. Ljuvligt! Så fräscht så fräscht.


Och nu till rubriken, jaa.. jag hatar söndagar. finns det någon värre dag i veckan? Nä, jag tror fan inte det.. möjligtvis måndagar isf, men näe. Söndagar är så trist, och man blir depp på tanken att man måste på skolan dagen efter. Och dessutom har jag nästan aldrig något att göra på söndagar. Suck. Haha..

Dessutom, har jag funderat på en sak.. Det är jättemånga som har sina bloggnamn som typ , asså hmm hur ska jag förklara det? Som att jag skulle ha Ida kbrnd. Istället för IDA ÅKEBRAND, vad kan jag mer ta för exempel? Nått namn.. typ.. Lina Ström, eller vad fan som helst (nej ingen jag känner/vet vem de är, bara ett namn) som om hon skulle heta Lna strm, men ni fattar? Varför gör folk så? haha, jag tycker bara det ser fjolligt ut.. Men ja, det är väl jag. haha. ska sluta tjabbla på och se på tv istälet, har ju äntligen fått hem oc avsnitten.


=D

Iakbrnd :S muahaahha.

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 16:07

det  var härligt. men gud så varmt det är ute, och jag hade klätt mig lite för mkt så nu drunkar jag i svett. Okej, inte riktigt då, men nästan så. Haha. Var ute nästan precis en timme, så nu har man fått sin dos för dagen. Nu är det duschen nästa, och pröva hårinpackningen och smörjas in med body butter och lukta mumma ;)

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 14:52

Nu ska jag vara hurtig och gå ut och gå en timme med mamma. Inte illa elr hur? Jag hatar annars att bara gå såhär när man har avsikt för att träna, men jag måste ju göra nått idag, så då får det bli en timmes prommis. Hoppas bara jag inte ramla och slår ihjäl mig på isen! Wish me good luck!

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 14:12

alltså... jag kmr inte orka med skolan i veckan. jag blir så deppig av att det inte blir sthlm på torsdag. JAG SOM SKULLE SLIPPA SKOLAN TVÅ DAGAR. Och komma ifrån sundsvall , så blir det ju inte nu nej. Därför kommer jag att vara extra opeppad. känns.. mindre bra.


och sen saknar jag redan min Hanna ;O känns färjävligt att jämt vara så långt ifrån henne. grrrrrrr! världen är grym..

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 13:32

Neej, jag vaknade inte nu.. faktiskt! haha, mamma väckte mig klockan elva, och sen dess har jag vart vaken. Klev upp och satt i köket en stund och bara... fanns till.. haha, sen käkade jag frukost och efter det bröjade jag plugga. Så det är vad jag har haft för mig tiden jag har vart vaken. Inte så kul, men det måste ju göras, är inte riktigt klart men ja, det orkade jag inte med just då. Mjaa, blir ingen träning ikväll på friskis för jag är så jääkla trött, och mamma tyckte också att det skulle vara skönt att vara hemma, men så då ska vi ut och gå i en timma istället. Så helt utan träning blir jag ju inte. Jaao, vet inte riktigt vad jag ska skriva, så därför drar jag nu ;)


syns.

Ida

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 05:27

Haha godmorgon på er. eller hur vare? ;P kom nyss hem från jenny iaf, så för mig blir det väl godnatt dårå.Haha, nä men vi har suttit hos Jenny hela natten och bara snackat lite girltalk you know, och haft det jävligt mysigt! For in till Max och käka strips runt nio, men sen for vi hem och fortsatte prata hemma hos henne. Träffade K på bussen så satt och snackade med han litegrann.. eller ja, hela vägen tills vi skulle hoppa av men. Haha, var trevligt faktiskt. Nu måste jag verkligen sova för mamma ska väcka mig typ elva imorgon, blir ca 5 timmars sömn.. Jag ser INTE fram emot att vakna imorgon, men man får skylla sig själv elr hur? ;) Haha.. jaja, nu måste jag då sova.


godnatt på er.

IdaÅkebrand

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards