Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 5 augusti 2008 15:47

heyheyhey mina vänner. nu är jag hemma igen. eller ja, kom ju hem i lördags kväll, men har varit borta ända sedan dess typ. måste ju passa på att vara borta medans man kan, för man vet aldrig när det kommer en period då man sitter hemma hela tiden! haha men ja.. vässarö var hur nice som helst. var strålande sol varje dag, så det var bara massa stekande i solen, badande, hoppande från klippor, segling och sånt härligt. var verkligen som en riktigt härlig solsemester + lite myggbett men det klarar man alltid av. haha. men jaa, det var riktigt härligt iallafall, finns väl inte så mkt att berätta om det, mera än att man klev upp runt åtta varje morgon, solade, badade nästan hela dagarna. Sen på nätterna for vi iväg till bastun och bastade och tog oss ett nattdopp. Sen en dag gick vi ett trapperspår, och åkte linbana över vattnet. sweeet. och ja, sen seglade vi två dagar, spelade volleyboll en kväll, sen vare ,mest bara att sola och bada som gällde. Vi nattorienterade en dag också gjorde vi, det var kul :D

Sen kom jag ju hem då i lördags igen, åkte direkt till kranken, sov där, sen på söndagen åkte jag ut till alnö till jonna, sov där, kom hem, träffade mamma och pappa igen, dom kom hem frå luleå då, käkade mat med dom, stack till kranken igen och sov där. och så idag så har jag varit på media markt med mamma och pappa och köpt en ny telefon, blev en rosa w580i, riktigt nice är den. Är lite smyg kär i den ;)

Satt och funderade nyss också, och kom ju på att takida och bakcyard babies spelar på folkets park på lördag, så ja, ingen som vill hänka på dit? Skulle vara kul om nån trevlig själ skulle vilja följa med mig dit, så jag får kika på dom :D huhu! aja, men nu ska jag fixa med datorn, ska lägga över bilder och musik åså för har ju införskaffat en ny dator också ;D hare gött!

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards