Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 14 augusti 2008 19:08

jag är rastlös.. mycket rastlös. men det ska ändras på snart hoppas jag.

igår så drog jag bort till älskling, och var där med han och enna. sen efter ett tag kom även sussie och linda och vi hade det trevligt. pratade, skrattadem spelade kort, xbox osv. var mycket trevligt. somnade runt fyra, då dom andra drog hem. Sen idag vaknade vi vid ett för kranken var tvungen att dra till jobbet. Så jag åkte hem på min fina gröna lilla sak, svullade i mig pizza och kollade på os. Jag vet inte varför, men jag är jätteintresserad av typ allt osm har med os att göra, spela ingen roll vilken sport x) haha. ja ibland är jag som jag är. Blev iallafall räddad av min räddande ängel, sussie, som ville att jag skulle komma och kika på film med henne :D
och, så snäll som jag är sp gjorde jag det. "The eye" var filmen vi såg. Så nu ha jag varit hemma och käkat åså, så nu ska vi väl hitta på något. har ingen aning om vad men det kommer vi nog på såsmåningom! :P

Imorgon blir det iallafall selånger på kvällen, med eva tobias och sussie dårå. blir nog trevligt hoppas jag. har inte träffat eva på aaaplänge, förutom lite då och då på skolan/stan/alnö, men ja, det har bara varit snabbisar. Menmen, nu ska jag avsluta mina fina ord, och istället gå och basja tillsammans med sussie. puss på er.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards