Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2008 20:27

guuuuud så jobbigt detdär var. kom precis hem från friskis och svettis med mamma efter det första passet sen innan vi åkte till cypern i maj. tror ni det var nå jobbgit eller? ja, det var det! haha, men som vanligt är det lika härligt efteråt och man är lika nöjd emd sig själv. man är sådär härligt seg efteråt och inte riktigt trött i huvet, utan mer trött i kroppen så man somnar sådär jättehärligt när man väl ska sova. Älskar det, älskar att träna och känna att det blir tungt så att kroppen får jobba lite. mummmmmms.

hade tänkt hoppa in i duschen nu på en gång och sedan plocka ihop lite på rummet om jag orkar det. sen skulle jag ringa till kranken, men får se om jag drar dit eftersom jag inte vet vad klockan hinner bli innan jag är färdig här.

ska fixa naglarna också hade jag tänkt, för nagellacket börjar spricka på sidorna och då kommer snart naglarna börja flyga och fara, och det vill vi ju inte eller hur. simma lungt.

<3

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2008 13:26

jag som nästan hade lurat mig själv och trodde att jag hade blivit duktig på att blogga, men nejnej. snart efter tar det flera dagar innan jag bloggar igen. eller, när var sist jag bloggade? har ingen koll men känns som fleeera dagar sedan iallafall. Har hunnit med en hel del under den tiden. På torsdagen? jo, jag tror det var då, så for jag och sussie på bio och såg the dark knight. Mycket mycket bra film, se den! och Heath Ledger var lika bra som alltid. Dåligt att han skulle gå och dö sådär.


jaau, sen på fredagen såå.. vad gjorde jag på dagen då? jo just, va på stan tillsammans med Nathalie andrea och linnea, så var det. Sedan på kvällen så var jag med sussie och kranken borta i selånger. Var väldigt trevligt där och träffade massa folk som jag inte träffat på ett tag. Sen när vi skulle hem, blev det inte riktigt lika kul. Tror inte jag vill ta upp det i bloggen, men jag kan ju säga att jag blev mycket ledsen, och sen efter det, blev allting hel knäppt. åkte hem och sov, sussie fick hänga på, sen vaknade vi på lördag och skulle till selånger med mamma min. va där och hade det trevligt, och sedan när vi kom därifrån åkte jag till bea och dom. och va med hon mikaela och christoffer. nicenice.


sedan igår, så sov jag ganska länge, gick upp och klippte gräset, och sedan åkte jag till kranken för att prata lite. kom fram till en hel del så vi ska fortsätta va tillsammans. varför det var på tal om sånt är väl en ganska lång historia. och ja det har med fredagen att göra.

mjaa, sen nu idag vaknade jag för en halvtimme sedan ungefär, ska kika på lite os, är hästhoppning. fast trodde den skulle börja kvart över ett men det var tydligen kvart över två. så jag ska väl gå och göra mig nå mat nu så jag inte svälter.

har även en ny dator kom jag på. IGEN. suck. haha. den andra hann jag ha några dagar sen kraschade den, så jag har nu fått tagit pappas bärbara. har alltid velat ha en bärbar, så nu jäklar (y) känns bra. Men mjaa, ska väl kila så jag får i mig nå mat. ska bara lata heeela dagen tror jag. är så jäkla trött och måste börja lägga mig i tid och inte vakna så sent på dagarna. Det är mindre än envecka tills skolan börjar. Och nu när det är nytt program och allt, måste man ju vara lite extra skärpt. Måste få tag i syon så fort som möjligt och snacka om hur mitt schema kommer se ut. om jag ska vara ledig när dom andra läser matte svenska engelska och historia a tex. menmen, det löser sig. pussss.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards