Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2008 16:06

God daaag! Idag vaknade jag vid tolv tiden, fixade lunch på en gång och sedan tog jag tio i två bussen in till stan. Kollade runt lite där, och köpte 4 pocketböcker på bokia. Har så värdlösa bäcker här hemma, och ja, jag älskar att läsa, så jag tyckte det var lika bra att utöka förrådet litegrann!

Har sedan bara suttit vid datan sen jag kom hem, så nu ska jag kika på lite os hade jag tänkt. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, men det  kommer väl alltid upp något. annars skulle en hemmakväll inte vara helt fel heller faktiskt. menmen, det får ödet avgöra. seeya

<3

Av Ida Åkebrand - 13 augusti 2008 00:47

man märker verkligen att skolan närmar sig, eller hur? Jag tänkte, jag har skrivit flera dagar i rad nu, och idag har jag skrivit flera inlägg. Helt otroligt. Jag tror jag börjar få in rytmen igen.

Har iallafall nyss sett Säg att du älskar mig. Va längesen jag såg den så kom inte ihåg den. Skitfilm är det ju. Och man blir bara sur på dendär jävla Fatou som aldrig vill anmäla. Men, så kan det vara ibland.


Ska sova nu snart hade jag tänkt, känner mig sliten. vet inte varför. igår var jag jättetrött hela kvällen, och somnade tvärs över sängarna. Vaknade sedan och fick lägga till mig. Kranken höll på spela xbox och massa, men ändå så vaknade jag inte. Sjukt för att vara mig. 


Just de, var ju på birsta med mamma i söndags, och köpte lite saker. Ska visa er imorgon eller något. Sedan måste jag ju visa hur fina mina garderober blev. Men det lämnar vi tills imorgon. Nu ska jag börja läsa på en bok sedan är det god natt. Men vi hörs.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards