Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2008 17:16

Som sista grej nu innan skolan börjar, så ska jag och ina mediehoror ha en mysig grillkväll uppe på norra berget. nära skolan och allt ;) haha. nä men dom börjar ju nite förns på tisdag, så dom kan ju sova ut imorgon, annat är det för mig som börjar när klockan är nio på morgonen imorn. menmen, ibland får man offra lite. en dag orkar jag nog med om jag är vaken lite länge. hoppas jag iallafall. haha.

 

jaja, vad ska ni andra hitta på då? Nu sista chansen innan vi återgår till helvettet? Hoppas ni får trevligt vad ni än gör. nu ska jag hoppa in i duschen fö har nyss arit ute och klippt gräset så jag är svettig som en kaaaarl. mums.

<3

Av Ida Åkebrand - 24 augusti 2008 13:38

jaa, det kan man verkligen säga. imorgon börjar allvaret igen. tänkas att 10 veckor har gått så himla fort. det är sjukt sjukt sjukt. men som jag har sagt tidigare så ska det ändå på ett sätt bli skönt att komma tillbaks till vardagen och få in dagsrutinerna igen. nu sover man ju bort hela dagarna och får inget gjort.


idag måste jag iallafall klippa gräset och städa rummet. och bestämma kläder tills imorn. haha jaa, jag måste bestämma dagen innan annars står jag där på morgonen och velar och så missar jag bussen osv osv.


jaja, jag och kranken sov hemma hos mig för en gångs skull, så nu ska vi, iaf jag, gå och äta nånting innan jag svälter ihjäl. vi hörs sen.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards