Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 7 augusti 2008 13:50

men oojoj, så aktiv jag har blivit! :D Skrivit tre dagar i rad nu. är ni inte lite häpna? Joo, jag med! Fast, vad jag ska skriva har jag däremot ingen aning om! Var hos kranken igår hela kvällen, och sov även där. Åkte hem nu när han skulle iväg och jobba! Mjaa, spelade x-box och såg film var ävl det vi gjorde. eller, vo va faktiskt ut en sväng också, och träffade teo m.fl men ja, sen vare inte så mkt mer ;P haha.

Nu ska jag snart in till stan med sussie och hämta våra biljetter till takida och backyard babies på lördag. Kommer bli nice :D Hoppas bara att det bli någorlunda väder. Behöver inte vara sol, men bara det inte regnar! haha. Blir 4e gången jag ser takida nu, hade vart 5e om vi hade sett dom på peace and love, men ja. de gick ju osm de gick. haha! Även 2a gången jag ser BB :D Härligt värre. Men jaa, ska ringa till suss nu och se om hon är på g så vi kan åka. mamma var vänlig och lovade att skjutsa in oss :D aja, hörs!
<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards