Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2008 12:38

 

ja, god morgon mitt herrskap. fattar inte varför jag sover så länge hela tiden. även fast jag inte är vaken så himla länge. har sovit i typ 11-12 timmar nu flera dagar i rad. måste skärpa mig nu på en gång. imorgon ska jag vara vaken före klockan elva! japp, det ska jag.


dagen.. ja, vad ska jag hitta på att göra idag? Njä, det vet jag inte riktigt. Lovade Bea att jag skulle med henne på dyketrocken. För visst va den ikväll? mjo, jag tro hon sa tisdag iallafall. så då blire väl det ikväll då, men tills dess? bra fråga. blir väl att jag sitter inne och glor på os eller nått sånt. jag är ganska bra på sånt.


men just det. måste fan in till stan någon dag och skaffa mig skrivblock till skolan också. när ska jag ta mig tid att göra det då? Äh, det löser sig. i värsta fall får jag tvinga med mamma i helgen eller nått. menmen, nu ska jag gå och äta något. tjing!

<3

Av Ida Åkebrand - 19 augusti 2008 00:10

jag vill bara tillägga ett inlägg till mina vänner. som för övrigt är dom bästa av alla.

så fort det händer något, och man inte mår så bra. så dyker alla på en, och förklarar att om man behöver någon att prata med, så finns dom där. och det känns så jävla bra. tack för det. and i love you all! (nog för att det är väl det vänner är till för, men ändå) ibland så vet man inte riktigt vart man har alla. och jag har märkt flera st på sistonde, som verkligen bryr sig, som jag inte hade någon aning om.pussssss på er.

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards