Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Ida Åkebrand - 20 augusti 2008 22:52

hejhejhej.. kom precis hem efter en trevligt kväll ute med sussie kranken och enna. började med att jag fixade mig iordning, sedan tog jag och sussie fem i fem bussen in till stan, gick bort till min palace, satt där ett bra tag. käkade friterad fläskfile med sötsur sås, MUUUUMS. var där ett bra tag. sedan vid sju, en stund innan, så gick vi på barista och köpte oss en varsin frapista med vaniljsmak. det är verkligen mums kan jag lova. satt där i soffan och softade en stund, josse kom förbi och joinade oss i frapistan också. sen vid halv åtta kom enna och kranken, sedan gick vi bort till o'learys så vi var där runt halv nio. spelade bowling, och hade det mysigt bara!


så nu kom jag hem alldeles nyss, har så jäkla ont i huvet. så ska fika lite, sedan borsta tänderna och sånt sen blire läsa lite sen sova kan jag lova. men ha en trevlig fortsättning ;D

Av Ida Åkebrand - 20 augusti 2008 16:29

dagarna går och går och för varje dag så närmar det sig skolan. usch, jag vill verkligen inte börja plugga igen, och kliva upp tidigt på morgonen. det är väl det värsta. det ska ju bli skönt att komma tillbaks till vardagen och börja träna och allt de.. men ändå. en ny linje, nya människor, nya uppgifter och ett nytt år i ettan. jaa, men det känns bra iallafall. hoppas det blir det också.

ska in till stan nu snart med sussie och käka, både mamma och pappa är borta idag så jag fick pengar för att gp ut och äta nånstans, så drar med mig sussie. kranken och hans kompis skulle också in, men jag vet inte riktigt vad dom skulle göra där. det märks väl.


igår så var det dyketrocken här i njurunda. många talangfulla undomar som visar upp sig där. det var väl kul. sjukt kallt men det funkade. drog til kranken direkt efteråt och sov sedan där. kom hem för inte så längesen, har fixat till mig och städat lite i rummet och så. så nu sitter jag bara och väntar på att sussie ska bli klar så ska vi åka iväg. ha en bra dag!

<3

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards