Alla inlägg under mars 2008

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 13:32

Neej, jag vaknade inte nu.. faktiskt! haha, mamma väckte mig klockan elva, och sen dess har jag vart vaken. Klev upp och satt i köket en stund och bara... fanns till.. haha, sen käkade jag frukost och efter det bröjade jag plugga. Så det är vad jag har haft för mig tiden jag har vart vaken. Inte så kul, men det måste ju göras, är inte riktigt klart men ja, det orkade jag inte med just då. Mjaa, blir ingen träning ikväll på friskis för jag är så jääkla trött, och mamma tyckte också att det skulle vara skönt att vara hemma, men så då ska vi ut och gå i en timma istället. Så helt utan träning blir jag ju inte. Jaao, vet inte riktigt vad jag ska skriva, så därför drar jag nu ;)


syns.

Ida

Av Ida Åkebrand - 30 mars 2008 05:27

Haha godmorgon på er. eller hur vare? ;P kom nyss hem från jenny iaf, så för mig blir det väl godnatt dårå.Haha, nä men vi har suttit hos Jenny hela natten och bara snackat lite girltalk you know, och haft det jävligt mysigt! For in till Max och käka strips runt nio, men sen for vi hem och fortsatte prata hemma hos henne. Träffade K på bussen så satt och snackade med han litegrann.. eller ja, hela vägen tills vi skulle hoppa av men. Haha, var trevligt faktiskt. Nu måste jag verkligen sova för mamma ska väcka mig typ elva imorgon, blir ca 5 timmars sömn.. Jag ser INTE fram emot att vakna imorgon, men man får skylla sig själv elr hur? ;) Haha.. jaja, nu måste jag då sova.


godnatt på er.

IdaÅkebrand

Av Ida Åkebrand - 29 mars 2008 17:42

Jaaap, det blev en hel del faktiskt :) Bikini, hårinpackning, puder, bronzepowder från h&m, coverstick från kicks, body butter coconut the body shop (luktar ljuvligt!!), nagellack i aprikos och rosa från cubus, örhängen från glitter :) Nödvändiga saker yesyes.. lev väl.Ida

Av Ida Åkebrand - 29 mars 2008 16:41

Hejsan mina vänner och ovänner, har ni det bra? Jag med ;) Kom nyss hem från Emelie/stan, sov ju där som sagt inatt. Åkte dit, va där satt och snackade hur mtk som helst, gick bort till hennes morsa, köpte ben and jerys och snackade lite till ;D haha, de va typ de enda vi gjorde, men de va trevligt iallafall att ta det lungt. Vaknade idag runt elva och vi gjorde oss i ordning och gick ner på stan. Köpte massa olika produkter som body butter och hårinpackning, slänger upp grejerna sen. Kändes lite som att jag blev ruinerad men sånt får man väl ta ibland. Haha..


Ikväll ska jag vara med Nathalie, vet inte riktigt vad vi skulle göra, ska se om vi ska ut en sväng med lite folk kankse, men det ser vi väl hur det blir. Är hur hungrig som helst nu så jag måste gå och slänga i mig lite mat innan jag tuppar av. Fick så jäkla ont i huvet, och det är nog för att jag är så hungrig. Menmen, jag sriver mera sen :)


pusspuss

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 18:28

Yesyes det gör jag, sticker till Emelie. Mamma ska skjutsa mig dit eftersom bussarna gick så jobbigt, sen ska jag sova där. Nattbussen är så jääkla dyr, så det är lika bra att jag sover där så jag inte blir ruinerad. Haha, sen är det faktiskt inte så kul att åka alldeles ensam mitt i natten. Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt, det märks väl när jag kommer in till stan. Jaja, ha en trevlig kväll/natt alla =)


kissses

idaaaå

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 14:55

Nu blir det film tjejer och killar, är denhär bra? Hoppas det :D



Och jag, fruktar infektion i min navelpiercing. AMAGAAAD. men, den borde bli bättre snart, den är på behandling två ggr om dagen med saltlösning. För moa hade det iaf funkat med det så vi hoppas på det för mig med yapp!


simma lungt.

idaaaå

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 13:46

Nu finns det bilder från påskens bravader på min bilddagbok. Kommer inte orka ladda upp dom här nu när jag nyss suttit där och laddat upp hur länge som helst, men om ni vill se gå in och kika på:

http://theendofstory.bilddagboken.se

Sen under datumen 20-25 februari.


Ska duscha nu ;)


have fun.

Ida Åke

Av Ida Åkebrand - 28 mars 2008 12:20

Nu är det MINDRE än en månad kvar tills vi drar till Cypern. Nog för att det bara blir en vecka, men ändå. Så grymt härligt att komma iväg. Skulle säkert ha varit borta längre om alla kunde ta mera ledigt, men nu är det som det är. Som sagt, skänt ändå att få åka överhuvudtaget =D


Awoo, grymt härligt. Lngtar massor! :)

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards