Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

wonderful

Av Ida Åkebrand - 10 augusti 2008 16:43

åååh, det var helt underbart igår! Vi åkte in till stan runt fyra, kikade lite på drakbåtsgrejen, gick på mc donalds och käkade sedan vandrade vi bort fill folkets park. När vi kom dit var det redan lite folk där, men inte så särskilt mkt. Stog utanför och väntade typ en timme först, sen när dom öppnade, kutade vi in och fick oss en plats i mitten av hela skiten. helt underbart bra! Stog och väntade typ en timme till, sedan började backyard babies spela! Spelade på ett bra tag, och dom gjorde väl sitt. Dom flesta verkade vara där för att se Takida, så det var inte sånt jättedrag på backyard, men det var bra ändå! Sussie fick tag på en trumpinne, och ett plektrum. Jäkla mupp ;) Jag såg trumpinnen komma, åsså landade den precis nedanför oss, så jag försökte kravla mig över stängslet men det var förgäves, sussie fick syn på den och slank ner i publikhavet och tog den genom en springa i stängslet. Sedan fick jag veta att om jag inte hade lagt märke till den hade hon aldrig sett den. Så lite snopet känns det ändå! menmen, det var väl skitsamma :D
När dom hade slutat spela stog vi ett bra tag till, för att invänta Takida, och sedan när dom kom så var det röj så inåt helvette. Alla sjöng med och skrek och klappade händerna och det var ett jävla drag där. så himla bra var det! Och att stå där längst fram, helt sjukt! Robban sprang ner nedanför scenen två tre gånger också, så jag fick mig en liten känn på hans hand :D Skulle fått bästa bilden, om det inte kom en handjävel ivägen! Dåligt förbannad jag blev då! Gaash! Var även sista gången han gick ner på marken, så kom den förbannade handen ivägen när jag skulle ta kort! Dom andra gångerna han var nere dampade kameran och jag fick inga bra bilder. men ja, sånt som kan hända. huvudsaken var iallafall att konserten var underbart bra! Som vanligt då. Takida är gudar på scenen :D Fick mig även ett plektrum och jag var lycklig!
Efter konserten drog vi ner till stan, och hälsade på hos Jossan en sväng. tog sista bussen hem sedan var det bara att sova! Elr, såg beachvolleyboll innan, men sen sov jag!

Vaknade idag halv två av att mamma väckte mig, så åkte vi in till birsta. Blev två par skor, två linnen och en tröja som införskaffades! Mucho bra!

Träffade även Malin där, så vi skulle höras ikväll och kansk ehitta på något. Ska skynda mig iväg en stund till Kranken innan jag käkar, så jag hinner träffa han nått idag om jag ska till malin senare. Menmen, nu ska jag iallafall dra! Tjing!

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards