Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

mycket på en gång

Av Ida Åkebrand - 18 augusti 2008 13:26

jag som nästan hade lurat mig själv och trodde att jag hade blivit duktig på att blogga, men nejnej. snart efter tar det flera dagar innan jag bloggar igen. eller, när var sist jag bloggade? har ingen koll men känns som fleeera dagar sedan iallafall. Har hunnit med en hel del under den tiden. På torsdagen? jo, jag tror det var då, så for jag och sussie på bio och såg the dark knight. Mycket mycket bra film, se den! och Heath Ledger var lika bra som alltid. Dåligt att han skulle gå och dö sådär.


jaau, sen på fredagen såå.. vad gjorde jag på dagen då? jo just, va på stan tillsammans med Nathalie andrea och linnea, så var det. Sedan på kvällen så var jag med sussie och kranken borta i selånger. Var väldigt trevligt där och träffade massa folk som jag inte träffat på ett tag. Sen när vi skulle hem, blev det inte riktigt lika kul. Tror inte jag vill ta upp det i bloggen, men jag kan ju säga att jag blev mycket ledsen, och sen efter det, blev allting hel knäppt. åkte hem och sov, sussie fick hänga på, sen vaknade vi på lördag och skulle till selånger med mamma min. va där och hade det trevligt, och sedan när vi kom därifrån åkte jag till bea och dom. och va med hon mikaela och christoffer. nicenice.


sedan igår, så sov jag ganska länge, gick upp och klippte gräset, och sedan åkte jag till kranken för att prata lite. kom fram till en hel del så vi ska fortsätta va tillsammans. varför det var på tal om sånt är väl en ganska lång historia. och ja det har med fredagen att göra.

mjaa, sen nu idag vaknade jag för en halvtimme sedan ungefär, ska kika på lite os, är hästhoppning. fast trodde den skulle börja kvart över ett men det var tydligen kvart över två. så jag ska väl gå och göra mig nå mat nu så jag inte svälter.

har även en ny dator kom jag på. IGEN. suck. haha. den andra hann jag ha några dagar sen kraschade den, så jag har nu fått tagit pappas bärbara. har alltid velat ha en bärbar, så nu jäklar (y) känns bra. Men mjaa, ska väl kila så jag får i mig nå mat. ska bara lata heeela dagen tror jag. är så jäkla trött och måste börja lägga mig i tid och inte vakna så sent på dagarna. Det är mindre än envecka tills skolan börjar. Och nu när det är nytt program och allt, måste man ju vara lite extra skärpt. Måste få tag i syon så fort som möjligt och snacka om hur mitt schema kommer se ut. om jag ska vara ledig när dom andra läser matte svenska engelska och historia a tex. menmen, det löser sig. pussss.

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards