Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 1 juni 2007 15:00

Yeeop, tävling på stallet ikväll, ska iofs inte vara med men jag ska ändå fara dit och kika. Blir väl att jag får mass ajobb som jag ska hjälpa till med, det brukar vara så oftast, men så går det när man inte själv tävlar.

Har ju inte ens ett gult kort, och dom har aldrig några kurser för det så jag vette tusan när jag ska få nått.

Känner att jag måste börja tävla, tävlade ju några gånger förra året men det har som bleknat bort på nått vis.

Aja, det löser sig, är ju glad bara jag får vara där och träffa min älsklingsponke rusty =D

Nä, nu måste jag byta om sen ska jag iväg!


Ida Åkebrand - aboooo


Av Ida Åkebrand - 1 juni 2007 14:40

daagensKlänning, SALT stockholmLeggings, kapp ahl (mammas (a))Kofta, Wear itSkor, Din Sko förra åretMidjebälte, mammas gamla

Av Ida Åkebrand - 1 juni 2007 14:34

Hum, lite knasig rubrik men jag orkade inte komma på nått fint ;P


Kom hem från skolan för ett tag sen, eller ja, va hos Jonna efter skolan men iallafall. Hade ingen bild idag, snacka sur jag vart, dom sa igår att vi skulle ha bild men nejnej, så då fick man sitta där på skolan i typ tre timmar och inte göra nånting alls, och egentligen kunde jag ha legat hemma och sovit =O. Drygt naaanting!

Sen hade vi engelska, skulle se Vänner, men orkade inte se hela så gick efter ett tag. det var inte mycket folk i skolan idag alltså, menmen.

hade slöjd sen, då gjorde jag denna söta sak, ingen aning om vad det är men jag stickade den alldeles själv =D visst är den vacker? =D ett riktigt mästerverk ;)


hum?


Ida Åkebrand - I'm your heroine!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards