Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 8 juni 2007 12:33

Sommaaarlov!

 Hade denna gula klänning plus mina skor från crispin idag, och stor brun rosett i håret. (:


SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!! Så fett jävla skönt asså, ska verkligen njuta. Det känns inte ens som att det är lov, det har gått så jäkla fort dethär året så det är helt sjukt! Men skönt att det är över är det verkligen.

Hum, var tvungen att fälla en tår när jag sa hejdå till Lollo :O Kmr sakna henne så himla mycket, verkligen!


Först så samlades alla i matsalen ( alla nior) så fikade vi och rektorn hade nått tal, vi sjöng och sånt, sen var det stipendiumutdelning, Rickypicky fick ett för idrott, grattis vännen =D

Sen hade vi arbeslaget en egen stipendium utdelning uppe i bengts sal, typ bara stipendium för årets pratigaste och årets rastlösa och sånna, haha kul var det. Jonna fick för rastlösa, och linda för pratigaste xP haha mobbat (;

Sen träffades vi i handledargrupperna och fick betygen, är faktiskt väldigt nöjd över mina, och jag fick G i tyska ;) wohoo! Annars fick jag 3 g;n till, 11 VG och två MVG ;)

Höjde betyget i matte, så jag fick vg i det, sen fick jag mvg i geografi också, känns grymt härligt, jag som va orolig att jag skulle bli sänkt från mitt mvg i svenska och vg;t i teknik, men inte då, dom behöll jag också. Bra jobbat ida =D

Mwihi, nu längtar jag till kvällen så vi får fira utgången av nian =D Yeeeeeij!

Jaja, sa se på oc och ringa till mami nuja =D


Ida Åkebrand - Gryyyyyyyyyyyyyyyyymt!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards