Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 3 juni 2007 22:11

Har bytt sängkläder i min säng, så nu är det siden, hur mysigt som helst ju =D Fast det kan bli lite oskönt ibland, men i början äre skönt iallafall ;) haha.

Det är egentligen Daniels men jag snodde det av han (a) wohoo,

sitter och kollar på nått på femman, om nå sexmissbrukare eller vad det nu va xP Ska gå och borsta tänderna nu för det är reklam, suck ;P

Börjar kvart över nio imorn så det blir tio i nio bussen till skolan, så då blire att kliva upp halv åtta, och att få sova en timme längre är aldrig fel ;)

Nej nu ska jag pysa.

Dröm våta drömmar


Ida Åkebrand - Serious`?

Av Ida Åkebrand - 3 juni 2007 20:53

Åh vad irriterande, måste ha en ny bikini, men som vanligt så är det helt jävla omöjligt för mig att hitta en, kan inte ha en vanlig utan vaddering, har alldeles för små bröst för det, CP (a) Och så har jag haft trekants med inlägg i, men jag trivs verkligen inte i dom, vill ha en vanlig behå, men som är en bikini, men dom finns fan inte att köpa ute i nån butik och när jag skulle beställa från halens, så visade det sig att det inte var nån vadderign (fast det stog att de skulle vara det) och nu när mamma skulle beställa en annan från ellos, så finns den såklart inte inne. Gud så irriterande, jag kommer fan få springa naken i sommar på stränderna :O helt sjukt att det injte ska finnas nån jävla bikini som jag KAN och VILL ha. Ska fan operera mina bröst så dom blir större så jag kan ha vad jag vill! GAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Ida Åkebrand - CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP!

Av Ida Åkebrand - 3 juni 2007 17:03

soluppgångSitter just nu här, lyssnar på reagge och äter macka, natta gick nyss hem.

I fredags så var jag först på stallet och kollade på tävlingen, Rusty vägrade ut sig den lille saten, men han är bäst ändå (: bara man kan rida han så ;D

Iallafall, efter det så körde jag moppe till Alnön, kom dit vid nio halv tio eller vad den nu kan ha varit, så träffade jag mupparna, så va Linnea och Mattias där också, så vid elva körde vi hem till Jonna allihopa, det måste ha sett lite roligt ut när vi kom där med sex mopeder i rad, snacka moppenoeeerdar!

aja what ever, när vi hade varit hos Jonna en stund så åkte Linnea och Mattias hem så vi andra va kvar.

Somnade ganska snabbt, klockan kan inte ha varit mycket, men då vaknade vi tidigare istället, vid elva vaknade jag och sussi, men Jonna och Ricky låg fortfarande och sov (ovanligt? xP) så vi såg american history x, skitbra film ju! Men HATAR slutet, så jävla fel! Menmen det kan ju inte vara bra slut i alla filmer ;)

När Jonna och Ricky vaknade så åkte vi in till Vi och träffade Linnea och Mattias igen, nog för att klockan var runt halv fem då vi kom in dit men ändå ;P

Sedan hade jag ju lovat att jag skulle vara med Bea så jag åkte hem vid sextiden, stack direkt till Bea, så badade vi i tunnan och gud så skönt det var! Sen satt vi bara och tog det lungt och kollade på film åsånt (:

Sen så gick vi och la oss runt två, så vaknade jag imorse med solen i ögonen och jag höll seriöst på att svettasihjäl, solen lös rakt på där jag sov, och den har ju inte varit kall idag kan jag lova. Har bara legat ute och solat hela dagen, sen åkte jag hem vid tre och städade, hade så himla stökigt så det var lika bra ;P Sen kom Nathalie, min kära vän, så har vi suttit och pratat om avslutningen, kommer nog bli perfekt om det går som VI vill! Sen såg vi på Fjorton suger x) Så nu är hon och äter, men hon skulle komma tillbaks när hon hade käkat klart.


Jaja, nu måste jag klicka mig vidare !


Ida Åkebrand - Don't let me be alone!


Av Ida Åkebrand - 3 juni 2007 11:24

På midsommar så satt jag först till typ tio med alla vuxna hos Malin, så det var ju inte så roande. Men sen så kom Klas-göran och hämtade mig sen åkte vi ner till dom andra i byn och hämtade upp dom också, Liza, Peter, Linus och fredrik tro jag han heter? Ah skitsamma, vi åkte då in till stan och va först i nån lägenhet. Va nån fest där men de va då inte särskilt mkt folk där. Men vi va dör ett tag i alla fall sen så gick vi ner på torget, där var det ganska mycket folk (eller ja, om man jämför med sundsvall så va de ju inget alls men wtf, jag är ju i lappland så jag ska väl inte ha så stora krav xp) , men i alla fall, det var ju öltält och nåra som sjöng och grejer. Så va de armbrytning bord inne i öltältet så peter och gadd? Nått sånt hette han, (han följde med oss ner på stan sen vi hade varit i dendär lägenheten) , ja men dom höll på bryta mot massa folk =P haha.

Sen så träffade jag Oskar också, väldigt trevligt. Stog och prata me han en stund innan vi skull fara hem igen. Så vid tolvtiden kanske de va, eller jag minns inte riktigt, ah skitsamma, då åkte vi hem (;
Och Malin och Tobbe va ju på bröllop nånstans i umeå så därför så va vi inte hemma och va me dom.
Hon kom väl hem nångång vid två tre tiden. Minns fan inte vad klockan va då, men vaken var jag ju i alla fall ;D

Sen på lördag så vaknade vi vid elva tolv tiden så käkade vi frukost och sånt, sen vid två gick vi upp till stallet och gjorde iordning hästarna för en liten tur i skogen, barbacka också, gud va mysig Bamisch är, en arab ^^, men våran LILLA sväng blev väldigt länge, vi red runt berget och sen in i skogen på ett ställe och ne på nå ängar, så vi kom inte hem förns klockan va typ fyra eller va den nu va. Så de blev en lång härlig tur ;D
Sen så käkade vi och sen skulle vi spela krocket, haha världens muppigaste bana kan jag lova, typ ställde bågarna på dom knäppaste ställena, på en så va man tvungen att putta upp den upp för en bräda och över en brunn sen in i bågen. Haha jaa så tokigt det kan bli, men första gången åkte jag på däng så he ba small om de, jag va vid pinnen på slutet och skulle runda den för att fara tillbaka då Malin gick i mål. Hmpf! Haha. Sen så andra gången så förlorade jag också, men inte lika styggt, då hade jag typ 3 eller 4 bågar kvar men ändå! Gah jag syyyyg på såntdär :P Sen skulle vi spela badminton, och de behöver vi inte ens snacka om hur de gick, värdelös va vi då båda två x)

På söndag så gjorde vi inte särskilt mkt alls, skulle ju åka till stugan då så vi tog de bara lugnt. Så va jag ju då som sagt i stugan hela den veckan till fredag.

Ida Åkebrand - Sådärja!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards