Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 4 juni 2007 22:15

Kom hem från stallet för en timme sedan ungefär, eller jaa, precis en timme sedan var det, har duschat och fräschat upp mig, sen så har jag skickat och fått massa bilder från sofia (: tihi. hade tänkt gå och fika nu när jag skrivit klart!

OCH SOFIA, DET ÄR GLÖMT IMORN, MEN DE VA FAKTISKT LITE KUL, DU SKULLE SETT DIN MIN, GAAH, SÖTIS ^^,


Ska tävla nästa onsdag ska jag också, pay and jump, blir en fin avslutningn, känner att jag måste börja tävla så jag kommer igång nån gång! Så jag bröjar lite smått med dethär, blir Ciaro och 80 cm, lika bra att ta lite lägre i början så jag kommer in i flytet ;)


Bilder sen idag;

lalala

Jag tycker om att fula mig =D

I väntan på att få komma in och hoppa! Ciarooooo (;

hoppsi

Uppvärmning med ett litet hinder!

hmm?

Hmm okej? ni förstår att jag rev eller hur, KOLLA MIN SITS, det är ju helt otroligt, sånt får icket ske, och jag tar på mig att han rev! ;P


Ida Åkebrand - niiice!

Av Ida Åkebrand - 4 juni 2007 16:21

channing

 Channing Tatum, het, oooja! (duke i she's the man ;))


Har nyss kollat på she's the man med bea, hahaha gud vad jag älskar den filmen har säkert sett den tio gånger xP haha. Ska snart sticka iväg till stallet, ska hoppa idag (a) Men först måste jag få i mig lite mat annars går det nog inge bra att vara där ända tills klockan nio. Menmen, ska draaa!


Ida Åkebrand - stalleeet

Av Ida Åkebrand - 4 juni 2007 12:20

Kom hem från skolan för ett tag sen, det enda jag har gjort är att städat skåpet direkt på morron, eller ja, tio i tio var jag klar, sen skulle vi vänta ända tills halv tolv då skulle vi ha nån sångträning, alla nior, till avslutningen xP Eller ja, dom flesta skulle på promenad, så jag och ricky satt där och rullade på tummarna =P men tiden gick ju och vi gick och sjöng, så satt bea och väntade utanför för hon följde med mig hem, så nu sitter hon i min puff och leker med telefonen ;P

Bäst jag är lite social med henne så hon inte dör av tråkighet eller nått sånt targiskt, ska se om hon vill gå ut för det är ju så himla fint väder så man skämms ju när man sitter inne =P


Ida Åkebrand - 4 dagar =D

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards