Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 14 juni 2007 20:24

regn 

Usch och fy, nu är jag less på detta regn! kan de inte bara gå och dränka sig själv nånstans xPKörde till scoutstugan och blev dyngsur, som tur va hade jag på mig regnjacka och Daniels nsk byxor, så det gick bra. Så samma hem, men jag blev faktiskt lite blöt i röven, men jag klarar mig alltid =DSka gå bort till Sussie nu ialf, ska se om jag hittar pått paraply, hoppas det annars blir det blött =P


Ida Åkebrand - SLUTA REGNA!

Av Ida Åkebrand - 14 juni 2007 18:29

Pjuh, har nyss stått och diskat . haha Daniel lagade maten idag så då åkte jag på att diska. Haha herregud vad vi är bortskämda, det som krävdes för att vi ska hjälpa till lite här hemma va att mamma skulle bryta handen, det är fan skandal. Och jag kan verkligen ingenting, tror inte ens att jag har hett på diskmaskinen nån gång, och tvättat har jag verkligen inte gjort. Ojojoj. Jag kmr aldrig flytta hemifrån, och isåfall kmr jag käka har 6 dagar i veckan och den sista på nån reasturang xP och kommer typ få ha nått hembiträde som städar åt mig xP haha det är illa. Aja, nu lider jag ju inte av det iallafall, så le och va gla :D


Ska snart iväg i regnet, hoppas jag håller mig på dom två hjulen jag har ;P haha! =D nejnej, nu ska jag inte sitta här!


Ida Åkebrand - All i need is you

Av Ida Åkebrand - 14 juni 2007 17:29

40yovHaha, har nyss sett 40 year old virgin, så jävla ful film alltså =P Haha.

Ska gå och laga mat nu, håller seriöst på att hungra ihjäl, och så är det ju inte så himla lång tid kvar tills jag ska iväg heller, så det är lika bra.

Bara det att jag ska köra moppe och det regnar som fasen ute, känns drygt. Tur det inte är så långt ;P


Ida Åkebrand - Let the sunshine in

Av Ida Åkebrand - 14 juni 2007 14:26

usch så dåligt väder det är ute, regnar och shit!

Kom nyss hem från Alnön, helvette så kallt det var att köra hem, usch och fy nu kmr jag bli förkyld också, känner redan nu att jag är lite småsorig.

Ska lägga mig och kolla på oc som jag inte gjort på hundra tusen år =D

Är ensam hemma, alla jobbar, och mamma å pappa kmr inte hem förns sent för pappa skulle jobba över och mamma skulle parta ;D

Jag ska iväg till scoutstugan vid sju och ha nått lägermöte, så det blir väl att sitta där och lyssna på hur det blir under lägret, wohoo längtar dit som fasen =D Aja, är så himla stel i figrarna så jag orkar inte skriva mera, men uptaderar senare :)


Ida Åkebrand - Brrr!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards