Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 18 juni 2007 23:56

har nyss sett på film, säg att du älskar mig. Den va ganska så bra ialf.

Va in och läste och såg att ena killen som va med i filmen "ville", hade dött i en bilolycka, fyfan vad hemskt alltså!

Aja.. Va ute med Sussie och Linda förut och körde moppe, sen va vi på dyket och åkte på dendär gungsaken som finns där xP hahaha!

Nicenice. Tror att jag ska gå och sova nu, skulle vara med bea imorn så hon skulle ringa och väcka mig ;P haha.

Jaja, godnatt


Ida Åkebrand - Don't even think about it!

Av Ida Åkebrand - 18 juni 2007 14:22

smiile

Mitt yttre är jävligt bra på att dölja det inre.


Haha vaknade för lite mindre än en timme sedan, gick direkt upp och duschade och sedan dammsugade jag hela nedervåningen ^^, Gud så duktig jag känner mig :)


Det är hur soligt som helst ute, men jag har ingen lust att gå ut och sola för det va så kallt och det blåste ganska kallt också.

usch, bort med kylan, nu vill vi ha massa massa värme ju :D


Vet inte riktigt varför jag sover så himla länge, jag antar att mitt inre säger nej, orkar inte mera, orkar inte med denhär skiten, så då istället för att kliva upp och leva som en normal människa, så ligger jag kvar i sängen och sover. Skulle ha kunnat sovit ännu längre om det inte var för att jag skulle hinna dammsuga innan alla kom hem, och jag vill ändå inte sova bort hela dagen. Men fan, det skulle vara jävligt skönt att bara ligga i sängen en hel dag, och glömma allt skit som händer. Jag tror inte att jag själv märker det, eller så vet jag om det, men jag förtränger det för jag mår fan inte bra. Det är nånting som är fel, men jag själv kan inte förklara vad det är, men en sak är säker, att jag mår INTE BRA! Varenda dag är man glad och sprallig, visar alltid sitt bästa, men på kvällen då man ska sova, det är då det kommer, det är då man börjar tänka, då spricker alltihopa och man vill bara bort långt härifrån. Dom flesta fattar nog inte, att JAG kan må så dåligt som jag gör, jag har en underbar familj, inget problem ekonomiskt, massa vänner, oftast nya fina kläder, men folk som jag har också problem, och dom är pftast större än vad nån överhuvudtaget kunnat ana. Och till alla mina kompisar, ni märker aldrig att jag mår dåligt eller hur? Nej, för jag är så jävla bra på att dölja det, så ni behöver inte vara oroliga över att jag går och tänker typ "fan ingen märker nånting, vilka jävla kompisar", nej så är det verkligen inte, för det är ju JAG som döljer det så jag får skylla mig själv..


Ida Åkebrand - Livet är fan inte lätt..

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards