Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 30 juni 2007 17:18

ooohja att det är! Och jag är så jävla taggad inför kvällen ;D Wohoo så jävla kul det ska bli alltså!

har mest gått runt på marknan idag och kikat runt, typ köpt mat xP haha tycker inte man hittar nått värt när man är på sånthär så de känns bara onödigt att lägga ner massa pengar på de ;P

hanna skull ringa sen så skulle vi fixa drickan ;D men jag måste ha nå groggvirke för det är inte gott att dricka rent ooohnaj x) hahaha.

Ska väl snart gå och göra mig iordning elina står i duschen.

Lite ostabilt väder, det regnade nyss och det har regnat förut idag, så jävla om det regnar ikväll då blir det jävligt sunkigt :/  Men då får vi väl fara till therese igen eller nått. vi ska dit och förfesta vid halv åtta nån gång :))


Njäääe nu ger jag uppk, vet inte vad jag ska skriva men vi hores och slynes ;D

 

Ida Åkebrand - TAGGATAGGATAGGA 

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards