Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 15 juni 2007 23:38

Kom nyss hem. Va först hos Bea, sen så åkte vi till Tessan i stan. Hon är hur förkyld som helst stackarn!

Men gud, henne lilla hus var ju hur mysigt som helst, och lilla Signe (hennes fågel) vilken sötis :D hihi. Ja iallafall, vi åkte hem därifrån och sen då vi kom hem hoppade jag direkt upp på cykeln och cyklade hem. Gud vad int i öronen jag fick =O Aja, är ju hemma i värmen nu, ska gå och lägga mig, känner mig faktiskt jävligt trött för att ha sovit ända till två idag, har inge ens varit vaken i 10 timmar xP Menmen, måste ju ändå krypa isäng för jag ska ju upp tidigt tidigt imorn om jag ska vara vid stallet mellan halv nio och nio, och jag ska cykla xP Men det går ju iofs fort, men man ska ju orka kliva upp också ju ;P

Har börjat ladda ner A cinderella story också, men det är ju så himla segt alltså!

Aja what ever ska sova nu..


Ida Åkebrand - It's noot good enough


Av Ida Åkebrand - 15 juni 2007 14:32

haha vaknade klockan två idag, fattar inte att jag kan sova så länge, men jag orkade väl helt enkelt inte vakna. Ska bara vara hemma idag, sitta och kolla på oc, kanske gå ut på studsmattan och studsa bort lite fett ;) haha.

känner att jag inte har nån lust alls att göra något, tar mig ju inte nån stans typ heller utan moppen, om jag inte cyklar förstås, men har ingenstans att fara heller så jaa, skitsamma :D

Ska ringa till Jonna snart och höra om hon kommer hit till Njurunda eller om hon stannar i Alnön och åker med Jenny till stallet imorn.

Tävlingen börjar fan klockan nio, så de känns drygt att kliva upp, men jag måste få se hur Pelleplutten hoppar, iihw sötis!

Och Conny han gör ju en comeback, hoppade första tävlingen här i Njurunda för ett år sedan, så har han haft uppehåll i ett halvår så nu ska de blir roligt att se om han kan bete sig :)

Pelle däremot är ju jätteduktig, så vi hoppas på det bästa. Han är ju underbar den hästen, alltid snäll när man håller på med honom, han kan vara lite stirrig ibland när man rider han, men vem är inte det? Och sånt får man ju leva med, han är ju jätteduktig i paddocken och allt sånt, ute på banan är han också hur diktig som helst! Hihi lillplutten =D

Det tråkiga är att när han bodde i Polen, eller vart det nu va, så blev han misshandlad, så man får inte ta honom på huvudet, det tycker han inte om! Stackarn. Men nu har han det ju bra =D


Just ja, i onsdags? jaa, i onsdags när vi va på Alnön, så va vi och kollade på den nya hästen, hur fin som helst, ljusbrun med svart man och svans. Det är så himla fint, sen en vit strimbläs tror jag det va (: hihi aja.

Ska gå och ringa till Jonna nu.


Ida Åkebrand - I'm fine!


Av Ida Åkebrand - 15 juni 2007 01:55

Åh, har varit hos Sussie typ hela kvällen med hene och Linda, så såg vi på She's all that och efter det får vi tanken att fara ut och köra moppe eftersom det har slutat regnat.

Så vi kör runt, svänger in på dyket och känner på vattnet, ASVARMT, sen kör vi vidare mot kvissle. Vid bron känner jag att nått är fel och börjar kolla på bakdäcket, och så har jag fått punka! Så blev tvungen att köra till Linda och Sussie som stod vid Alforno. Väl där så känner jag på däcket, och känner ingen luft nästan. Blir tvungen att ringa hem, mamma svarar lungt och är lung under hela samtalet, så ringer hon upp och säger att pappa ska komma med konpressorn (ifall det nu inte va punka för vi hade sökt igenom däcket men såg inget) så papi kom, försökte få luft i däcket men de pös bara ut lika snabbt som det kom in, så han säger att jag ska köra lungt och jävligt sakta hem, så Linda körde hem till sig och jag och Sussie får köra hela vägen hem typ 10km/h, tur att Sussie var med så att hon kunde köra med mig, tack så mkt Sussie :)

Så nu ska jag gå och sova, för varmt har det inte varit ute!

Pappa skulle kolla på moppen imornbitti, annars så kmr den inte gå att köra förns på tisdag, men jag skiter i vilket, den kan fara långt åt helvette!


Lär ju inte bli Alnön på lördag och vara med Eva och Angelica på Tranviken heller, tar mig fan inte dit utan moppen (om de inte går bussar så, men de blir så krångligt), menmen vi ser ju hur det blir iallafall, de kanske inte ens blir fint väder så då skulle de ju ändå inte vara så mycigt att ligga där.

Aja, nu äre sovdags och krypa ner under mitt varma duntäcke med sidenlakan :D wohoo!


Ida Åkebrand - Sov gott allihopa =D

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards