Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 11 juni 2007 23:02

Sitter med nathalie hemma i mitt fina rum, har sett på 10 orsaker att hata dig =P

Igår så var jag ute på alnön med jonna sussi ricky och ab, låg på tranviken heeela dagen, eller ja, jag kom ju inte till alnön förns typ klockan va två ungefär men iallafall =D Iskallt i vattnet, så vi höll oss på torra land och kastade frisbee.

Så åkte alla hem, men jag stannade kvar och sov hos Jonnis (: Vi såg på saw 3, uscg vad den är äcklig, alltså inte läskig, bara äcklig, typ krossa foten å greje, uschusch!

Sen bestämde vi oss för att vaklna tidigt idag, men ni som känner Jonna vet ju hur hon är på morron, sur som ett jävla as och bara snäser åt en, så jag lät henne sova, vid tolvtiden väckte jag henne, men hennes kommentar blev "FAN JAG FÅR ALDRIG SOVA NÄR JAG HAR LOV, ALDRIG!" så, de va lika bra att låta hon sova, jag hade däremot skittråkigt och låg och rullade på tummarna, smsade med Nathalie och Sofia en stund, sen gick jag och sminkade mig och bytte om och satt mig i soffan och väntade på att sömntutan skulle vakna. Vid ett nån gång vaknmade hon äntligen men inget hände. Vi va bara inne hela dagen och jag åkte hem vid femtiden. Kom hem, käkade satt ute på studsmattan med Natta, låg och kollade när Daniel och Emma spelade badminton x)

Sen tog vi oss en sväng på ica och köpte godis sen hamnade vi här och tjocka oss :)

Så så har väl mina två dagar sett ut, och min första dag på lovet är snart över! Hoppas fortsättningen blir bättre ;) Nog för att det inte har varit dåligt idag, det har de inte, men jag har varut lite rastlös bara!

Aja, ska vara lite social med Natta nu, så vi hörs imorgon!


Ida Åkebrand - SOMMARLOV(E)

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards