Alla inlägg den 6 juni 2007

Oc!

Av Ida Åkebrand - 6 juni 2007 22:04

Oh herregud, har nyss suttit och kollat på dom sista avsnitten i sesong ett på oc, och det sista avsnittet är ju så himla sorgligt, då Ryan ska tillbaka hem för att Therese ska få barn, och då sticker Seth också, shit, har suttit och grinat som ett litet barn! Sen när man ser Kirsten sitta och grina i poolhuset, så blev det bara ännu värre. Haha, så de kan vara.

Nä, nu måste jag borsta tänderna åså sen ska jag börja se sesong två ;)

Blir att stiga upp klockan åtta imorn så då hinner jag se ett till avsnott utan att vara för trött imorn bitti ;)


Ida Åkebrand - Pjuuh!

Av Ida Åkebrand - 6 juni 2007 16:21

Sitter och väntar på att Natta ska äta klart, har varit på alnön hos jonna från igår, så åkte vi in till stan vid tolvtiden och gick omkring där i nationaldagsfirandet, så körde jag hem med moppen och gick direkt över hit.


Igår så va vi på berga till klockan ett med skolan, ashärligt för det va så fint väder, så spelade jag jonna och sussi fotboll mot ricky krille fille och patrik, vi vann såklart ;) Men sen skulle vi köra rugby då gick det inte lika bra för oss, fick sand överallt kan jag lova! Menmen, efter de så kördejga och jonna mopparna in till stan, jag köpte en bikini och en bh och sen åkte vi till hästarna på alnön, jonna red sen körde vi hem och latade oss, såg på titanic sen sov vi ;)


Menmen, nu kom natta tillbaks så nu ska jag vara social med henne ;)

 

Ida Åkebrand - Leave a message on the answermaskin 

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards