Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 13 juni 2007 19:06

Det gick jättebra på tävlingen, han va het som tusan men vi klarade oss igenom banan felfritt och fick en rosett :) mwihi, va så himla nervös innan jag kom in på banan.

Så nervis satt jag kom på fel sidan av startlinjen, pinsamt, men det är ju nybörjar fel, har bara tävlat blåbärshoppningar förut typ xP


Har ätit och duschat och gjort mig iordning nu, så ska jag och Sussie köra till Alnön till Jonnis :)

Lägger upp bilder på mig och ciaro imorn, nu har jag inte tid för sussie kommer när som helst!

menmen. det gick ju bra ialf och jag är nöjd, tihi :)


Ida Åkebrand - Number one!

Av Ida Åkebrand - 13 juni 2007 14:38

Fick veta att banan redan var byggd, så jag behöver inte vara där förns klockan tre, så jaa. Sitter här ett tag till, eller nja, vet inte om jag orkar sitta här men jag ska gå och kolla om mamma behöver nån hjälp (:

Sen måste jag lösa hur jag ska få med mig allt dit bort, mamma kunde nog ta nånting åt mig iallafall =D Menmen what ever.

Bäst jag går och kollar så jag har allting!


Ida Åkebrand - I'll be here forever!

Av Ida Åkebrand - 13 juni 2007 13:14

Vaknade nyss, eller jaa, mamma väckte mig så jag vaknade. Men trött är jag kan jag lova.

Blev inget OC igårkväll heller, gah, jag satt här och läste massa bloggar och blev helt inne i att göra massa saker sen¨så kom jag på att om jag ska se på det så måste jag ha högt ljud för det är ingen text och då skulle jag väcka hela huset xP hittade nått kvinnohets test och där var jag tydligen väldigt kvinnlig, såhär blev mitt resultat " 309, Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"

Haha jaja. Eftersom att klockan är så mkt så är det nog bäst för mig att jag går och äter "frukost", och sen börjar göra iordning mina grejer, ska åka så att jag är där runt halv tre, så jag hinner göra Ciaro fin innan det börjar, banbygget är nog klockan tre satt ;) Aja. Ha en bra dag!


Ida Åkebrand - Se toookigt he kan bli ;)

Av Ida Åkebrand - 13 juni 2007 01:18

Hmm? Har fortfarande inte kommit mig nån vart, känner mig inte trött helt enkelt. Är himla irriterad på mina linser just nu för dom blir suddiga då och då, väldigt störande!

Ska lägga mig och kolla på OC som jag inte gjort på länge, så det får bli det såhär mitt i natten. Får bara hoppas på att jag vaknar nån gång imorn, annars väcker väl mamma mig iofs, men ändå.

Måste fixa iordning allt som jag ska ha på mig och så på tävlingen, skulle vara bäst om mamma kunde skjutsa mig med alla grejer, men eftersom att Daniel jobbar, så har mamma ingen bil, hmm. Aja får försöka packa på mig allting på moppen och hoppas på det bästa, får i värsta fall köra två gånger.

Det blir lite trångt när man har hjälmen, ridstövlarna, ridvästen, spön osv!

Ska ta med mig lite godis till Ciaro om han är duktig också. Så han får en fin belöning (:

Aja, ska gå och ta ut linserna nu innan jag får nått psykbryt!


Ida Åkebrand - Umbrella ella ella eh eh eh, Rihanna (;

Av Ida Åkebrand - 13 juni 2007 00:48

Kom nyss hem, jar varit ute och raggat med moppen med sussie xP Blev några svängar hit och dit, vi va på dyket, i kvissle, statiol, församlingsgårn, forsa, sen hitta vi en husbil som hade parkerat på kyrkmons parkering, så vi har torterat dom och stått och tutat utanför, moahaha, vilka liv vi har =D

Men vi ha då inte bara suttit inne och häckat ;)

Va och körde lite offroad (känns bra med min låga vespa xP) eller inte, men what ever den är odödlig , säger vi :D

haha, är inte så trött, men känns som att jag borde gå och sova så jag inte sover bort hela dagen imorn. Blir att putsa skorna och så innan tävlingen, så jag är lite extra fin!

Önska mig lycka till =D Haha (;

Nä. Nu ska jag klicka mig vidare till lunar, sen ska jag tööv ;D


Ida Åkebrand - Love is like an ocean!

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards