Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Ida Åkebrand - 7 juni 2007 22:22

Åh, mamma har nyss fått smörja in mig med after sun, har så himla ont i axlarna, jäkla sol =P haha. Menmen sånt man får härda ut med.

hade tänkt gå och lägga mig nu, även fast jag ska till skolan vid tio tiden så hade jag tänkt kliva upp vid åtta halv nio, så jag vet att jag har tid på mig om nått skulle gå snett ;P

Menmen, see you guys!


Ida Åkebrand - Sleep well!

Av Ida Åkebrand - 7 juni 2007 21:16

Wohoo, så jävla taggad inför imorgon! ÄNTLIGEN SOMMARLOV!

Ska bli världsbäst denhär sommarn!

Midsommar, storumandagarna, gatufesten, skåne, luleå, och massa sola och bara softa =D så jävla härligt kan jag ju lova =D wohoooo!

Och massa partyn ute och allt helt perfekt, så jävla bra!

SOMMAREN 2007, HERE I COOOME =D


Ida Åkebrand - CHILLLLLLLLLLL!

Av Ida Åkebrand - 7 juni 2007 18:58

Kom hem för ett tag sen, vid sex ungefär. Har varit inne i stan med Nathalie Andrea och Linea, köpte en stpr väska som jag ska ha i sommar =D wohoo.


Och imorgon så är det avslutning, ska bli så himla härligt =D Det var fullt med studenter inne på stan idag, fusk!!

På kvällen imoprn blir det middag hemma hos Nathalie med andra linea och hon dårå ;) Sen efter det blir det ån, yiihaaw!

Ska bli sjukt roligt, man måste ju fira att man går ur nian! Oohja!

Aja, ska se på oc nu, känns segt att sitta inne när det är så fint väder ute, men seriöst man avlider ju där ute, så satans varmt så det är ju helt sjukt, hoppas det blir soligt imorn med, men inte lika varmt kanske, det är bara jobbigt när det är såhär varmt, då vill man inte vara ute! Aja, vi hööörs =D


Ida Åkebrand - YEEEEEEEEEEEAH BAAAAAAAAAAAAABY!


Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards