Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

kärlek??!

Av Ida Åkebrand - 12 juni 2007 00:20

Jag vet att jag egentligen inte har något att klaga över, jag är frisk, har ett hem, världens bästa vänner, en underbar familj och släkt, men ändå så är jag inte nöjd. Det har alltid varit något som saknats, "han" har aldrig funnits, jag har aldrig haft någon att bry mig extra om, och någon som skulle göra allt för mig..

Jag vet att jag bara är 15 år, och har hela livet framför mig, jag behöver ingen att hålla mig fast vid, jag är ju så liten. Jag vet det, jag hör det hela tiden, men ni förstår inte, jag är less på att alltid se massa folk runt omkring mig vara kära, det är det enda jag ser när jag går ute på stan. Det är en evig längtan att få gå och hålla om någon som är alldeles speciell för en, och inte bara behöva gå och längta. Men än en gång, alla säger hela tiden, han kommer, du är så ung, du kommer ha många under ditt långa härliga liv, men jag vill inte behöva vänta mera, för ALLA vill ha någon, alla, ingen vill behöva sova ensam varje natt, i en stor tom säng.. Jag vet det, för jag är en av dom som aldrig haft någon, och det är inte lätt alltid, att vakna upp och försöka vara glad jämt och ständigt, det är nästan så att folk kräver det av en, att ma ska le och vara glad dag ut och dag in, men man orkar det inte alltid, inte ens jag som jämt försöker vara positiv och framåt och bjuda på mig själv..visst, man har ju kärlek från kompisar och familj, men den är inte alls samma sak som från en pojk/flickvän, man behöver det också, även om man bara är femton fucking jävla år!


Ida Åkebrand - Stay away!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Ovido - Quiz & Flashcards