Direktlänk till inlägg 15 juni 2007

HORMOPPE!

Av Ida Åkebrand - 15 juni 2007 01:55

Åh, har varit hos Sussie typ hela kvällen med hene och Linda, så såg vi på She's all that och efter det får vi tanken att fara ut och köra moppe eftersom det har slutat regnat.

Så vi kör runt, svänger in på dyket och känner på vattnet, ASVARMT, sen kör vi vidare mot kvissle. Vid bron känner jag att nått är fel och börjar kolla på bakdäcket, och så har jag fått punka! Så blev tvungen att köra till Linda och Sussie som stod vid Alforno. Väl där så känner jag på däcket, och känner ingen luft nästan. Blir tvungen att ringa hem, mamma svarar lungt och är lung under hela samtalet, så ringer hon upp och säger att pappa ska komma med konpressorn (ifall det nu inte va punka för vi hade sökt igenom däcket men såg inget) så papi kom, försökte få luft i däcket men de pös bara ut lika snabbt som det kom in, så han säger att jag ska köra lungt och jävligt sakta hem, så Linda körde hem till sig och jag och Sussie får köra hela vägen hem typ 10km/h, tur att Sussie var med så att hon kunde köra med mig, tack så mkt Sussie :)

Så nu ska jag gå och sova, för varmt har det inte varit ute!

Pappa skulle kolla på moppen imornbitti, annars så kmr den inte gå att köra förns på tisdag, men jag skiter i vilket, den kan fara långt åt helvette!


Lär ju inte bli Alnön på lördag och vara med Eva och Angelica på Tranviken heller, tar mig fan inte dit utan moppen (om de inte går bussar så, men de blir så krångligt), menmen vi ser ju hur det blir iallafall, de kanske inte ens blir fint väder så då skulle de ju ändå inte vara så mycigt att ligga där.

Aja, nu äre sovdags och krypa ner under mitt varma duntäcke med sidenlakan :D wohoo!


Ida Åkebrand - Sov gott allihopa =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Åkebrand - 2 september 2008 16:17

okej, blev inte inaktivt så länge xP haha, men skulle bara säga att nu byter jag bloggisch. (igen :D) är som sagt så less på denna.   har inte fixat designen å de på den andra än, men det kommer så småningom.   ni är nu välkomna till http://idaaakebr...

Av Ida Åkebrand - 1 september 2008 17:29

hallååå bloggen. lite inaktivt nu dårå, kommer det bli framöver också i think. ska byta över till blogg.se för känner att det är trist på denhär och då har jag ingen skrivarglöd. men ja, ska be pappa fixa photoshop på denhär datorn, så att jag kan fi...

Av Ida Åkebrand - 29 augusti 2008 17:14

jaa, så har man klarat av den första riktiga dagen men vanligt schema. har gått väldigt bra faktiskt, och jag tror att det kommer bli skitbra framöver också.   mjaa, det har ju inte hunnit hända så mkt mer idag, eftersom skolan tar upp den största de...

Av Ida Åkebrand - 28 augusti 2008 17:40

well well, sitter och småfryse och känner lukten av pannkaka från köket och känner hungern börja stiga. har varit i skolan hela dagen, slutade vid fyra. haft en massa information om olika saker och så. skit tråkigt, men vad gör man inte.   har också ...

Av Ida Åkebrand - 27 augusti 2008 17:13

yeeah, hemma från det lilla lägret med klassen nu. eller ja, har vart det ett tag men jag har inte orkat slagit igång datorn. har badat, as skönt, sett lite tv och så. var väldigt roligt därute, paddlade kanot, spelade brännboll, fotboll, nattslinga,...

Presentation

Omröstning

Kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards