Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 1 oktober 2007 20:38

Kom nyss hem från stallet, sjukt jobbigt att rida idag! Hade Rolle, tjurskallen! Saaatan va arg jag blev på han! trodde jag skulle döda nån x)

Han skulle fan i mig inte göra det jag ville att han skulle göra, gå bakåt det kunde han, och åt sidan å vettefan vart han skulle, framåt ville han iaf inte!

Men de va bara för att jag tog tag i han och det började bli jobbigt, då ville han inte lyssna på mig mer så då börja han tjurskalla sig! Men jävlar va arg jag blev så tillslut fick jag honom framåt, gav mig inte xP

Jaja.. jobbigt var det iaf och nu ska jag stretcha sedan ska jag hoppa in i duschen!


Ida Åkebrand - the world is curel

Av Ida Åkebrand - 1 oktober 2007 20:30

Kände honom inte, men han var nära kompis med en av mina bästa kompisars storebror och man visste ju trots allt vem han var.

Därför ägnar jag ett inlägg åt honom.


R.I.P Johan "Loi" Rönnqvist, den 28 september 2007.


Det är så himla orättvist, och så himla svårt att förstå!

Tänker på din familj och alla dina vänner.

Men till alla dom, kämpa på och stötta varandra! <3 


Ovido - Quiz & Flashcards