Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 6 oktober 2007 23:54

Usch vad trött jag är! Kom nyss hem från Bea och sitter och snackar med världens bästa Emelie på msn ^^, Ska närsomhelst stänga ner skiten och dö i sängen!

Ätit massa onyttigheter har jag också gjort, tror jag spricker x/ Typ godis dricka glass och friteradebananer, ostkrokar och massa bajs! x( Så ha vi typ kollat på mission impossible III, den va faktiskt bra! :)

Fyfan, en promenad skulle inte sitta helt fel, men min promenadkompis är ju i Matfors så hon kan man ju inte gå med, och jag vill inte gå själv ;O Jobbigt läge!

haha just ja, jag och Sussie har kommit överens om att vi inte får äta godis på veckorna, börjar nu i veckan ;)

Jag ska även försöka vara borta från alla sötsaker, som kakor och bullar och dricka osv! Håller fan på bli tjock, märker de redan nu och vintern har inte ens börjat! Det är ILLA så nu måste jag göra nått åt det! Ska också FÖRSÖKA att inte äta de på helgerna heller, eller nån gån kan man ju unna sig nått, men jag ska göra mitt bästa annars slutar det med att jag rullar fram!

jaja, vi får se hure går ;)


Imorn blire bio =D  Förhandsvisningen av Råttatouille =d haha köng de, pappa får biljetter varje år från sitt jobb gratis, på en tecknad film, och denhär har jag velat se så de är ju perfa ;) Haha! En barnfilm iofs men vafan jag tkr om tecknat =D Blir att se med mamma pappa sussie och amanda, yeeah! =D haha!

Nää, nufan orkar jag inte med dethär något mera!

CYA!


hahaha, fyfan måste lägga in dethär med, emelie du är så jävla sööööt! 

Hon sa nyss dethär på msn!

emeliejohansson 073- 5398964 säger (23:48):

jag veeeet! godis borde inte vara så gott ! de borde smaka rumpa


Eeh ja, godis borde alltså smaka rumpa x) sötfis!


Ida Åkebrand - the joke is on you!


Av Ida Åkebrand - 6 oktober 2007 12:46

Jaa, så va det en ny dag med nya möjligheter? x) haha, nä men vafan :)

Vaknade typ tolv, klev upp och startade datorn, käkade lunch och now i'm back ;P

Har inte en jävla aning om vad som händer idag/ikväll, tror jag ska ringa till Bea, annars blir det väl att man drar upp till Ricky och hänger där.. hmmz!

Mjaa, kul liv o__O

What ever, nu ska jag hur som helst gå och duscha, sen ska jag höra med folket vadfan som händer! =P


Ida Åkebrand - Fight 'til dying

Av Ida Åkebrand - 6 oktober 2007 00:36

Kom nyss hem, usch och fy så jäkla kallt det är ute! Dimma är det också så man ser fan inget på vägen, elr okej, visiret blir alldeles immigt så det är typ därför man inte ser, ( fast det är dimma också men what ever ni fattar.. kanske) haha,

Kom dit, kollade lite på high school musical två som gick på disneychannel, sen gick vi in till Rickys rum, ha fan inte varit hemma hos han på hur länge som helst, så han hade fått en stooor soffa och flyttat sängen och fixat till, riktigt fint blev det! :)

Men iaf, såg idol där medans jonna och ricky käkade, sen bar det av ner i tunnan!

typ kallt i början men sen kom värmen upp och då jäklar vare skönt ;D

mjaaa, sen gick vi upp vid halv tolv, bytte om och satt och nörda vid datorn, sen va linda så trött så hon ville hem och sussie skulle hem och se klart nån film, och jag hade ingen större lust att köra hem ensam, så jag hakade på och nu är jag hemma! :)

Tro jag ska kolla på en film innan jag sover, är inte på sovhumör just nu =P


Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra ;O Är sjukt sugen på shoppa, men jag har ju nyss beställt massa kläder från H&M och jag har inte hur mkt pengar som helst, tyväär ;( haha!

Menmen, ska lägga i några bilder från kvällen på BD sen ska jag pysa! :)


Ida Åkebrand - PUSS!


Ovido - Quiz & Flashcards