Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 16 oktober 2007 21:51

oooja.. idag har ida varit en jävla plugghäst! Fuck vad jag har skrivit och skrivit, fyfan vad kramp jag har i armen, fan inte hälsosamt!! Har typ skrivit fem hela A4a papper för hand, usch och fy säger jag bara! Tre av dom var även på engelska, jag som really sucks, på engelska ;( Jaja.. var tvungen att göra klart allt idag annars skulle det inte bli nå bra =P

orkar fan inte kliva upp imornbitti och göra svenska, för det skulle vi egentligen göra, plugga hemma! Men då pluggade jag ikväll istället och kan sova imorn bitti =D en bra deal med mig själv tycker jag :)

jaja, nu ska jag fika lite sen ska jag lägga mig och läsa cosmopolitan sen blire att sova så de ryker om de =D


schmatz von ida

Av Ida Åkebrand - 16 oktober 2007 17:43

Jag tror jag dör, jag är så jävla hungrig ;O haha stackars mig. tur jag snart får mat iaf :)

Slutade skolan vid fyra, gick ner på stan och mötte Nathalie, köpte mig ett par stickade strumpbuxor en halsduk och en mascara! Fuuck lackleggingsena var slut, arg jag blir.. fanns bara i xl och det är inte riktigt min storlek =P

När vi var klara gick vi till vängåvans spelbutik och köpte tuggummi, och sedan skulle vi vänta på jocke, så vi går ner mot navet och sätter oss där.

Där är det en gubbe som har ramlat och slagit huvet så han blöder i bakuhvet, läskigt.. polisen är där och senare kommer även ambulansen..

Dom åker iväg och efter ett tag kmr jocke så jag kom nyss hem, fick skjuts för nathalie skulle liks till han så då åkte jag med hem =)

Mjaaa, ska väl äta middag nu snart sedan blir det plugg ;/ Usch och fy jag orkar inte med skolan, blir galuuut!

Måste skriva argumentation till svenskan och göra klart nått jävla skit på engelskan, blir arg men that's the shit.. får leva med det.. tyvär =P

Ska iaf baka negerbollar sen, se film och bli tjock som faaaaan =D

Har ju sovmorgon imorn, börjar egentligen typ halv nio, men vi har ingen svenska så vi börjar inte förrens tio över tio =D Yeeey =D

Jaja, nu ska jag skynda på dom i köket ;)


Puss och smek


Ovido - Quiz & Flashcards