Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 22 oktober 2007 17:00

mjaa, det gick ju inte att skriva igår så dethär inlägget lägger jag in idag, 23 oktober 11:24, men jag lägger in det under den 22 oktober eftersom det var meningen att det skulle hamna här då ;P Fick ha det inne på bilddagboken istället ;P mwahah


Jävla kukrygg jag har! ibland bara sticker det till i den även fast jag bara sitter! Och jag kan typ inte börja på den då gör det fett ont.. det är typ en nerv som har blivit klämd mellan ryggkotorna, USCH och fy på de. Det går som en stråle ner till benen, så de gör ont ända ner till knäna, asjobbigt ;/ och jaa, det gör ju fan ont hela tiden, men extra när jag böjer mig ;@

var på skolan som vanligt idag.. och ja det var tråkigt som vanligt också! har matteprov imorn som kommer gå åt helvette, gah jag orkar inte med massa prov! Sen ska vi se klart filmerna på engelskan och historian, så sen blir det att börja plugga där med. ORKAR INTE.. jag är så jääävla less på skolan nu så jag vill bara dö! Tur det är lov om EN VECKA. yes fan vad jag ska njuuuta! Och jag och sussie ska parta har vi lovat ;) Höhö gött som fan de =D  Sen blire ju sthlm med morsan också, åker på onsdagkväll och åker hem lördag morgon ;) fett nice, blir massa massa massa shoppa då kan jag lova =D Ska inte ha kvar ett jävla öre när jag kommer hem =D Tror jag ska ringa till mormor och tigga lite pengar så jag får råd med det jag vill ha, det har ju öppnat en ny skobutik med över 40.000 par skor nånstans på drottninggatan, MÅSTE BESÖKAS! Fan vad det kmr bli till att köpa skor. Om dom är någorlunda bra pris på dvs! Men jaa, minst ett par blir det iallafall! ;)

Aja, nu ska jag fika sen blire sängen. känner att jag inte kommer palla morgondagen om jag är vaken så mkt längre.. Jaa jagvet, det är galet klockan är ju bara just över nio, men jag mår inte så bra för tillfället så det är lika bra att jag får sova ut riktigt, kan verkligen behövas! Vill bara somna och få bort det onda i ryggen.. Aaaja, hoppas alla andra har de kanon :)

PoK / ida

Ovido - Quiz & Flashcards