Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 10 oktober 2007 19:51

yes, nu har jag äntligen tagit mig tid att fixa naglarna.. Men jag tappade tålamodet och det blev bara skit av allting =P Menmen, jag orkar inte bry mig nu när jag ansträngt mig och fixat till det! Så nu får det vara såhär ett tag, tills jag lessnar, vilket lär vara ganska snart =P


Har även pluggat till proven imorn, fick ju ljudfilen av sussie så jag kunde träna på den med! Men, jag fattar inte särskilt mkt av det jag lär mig, så vi får se hur det går ;)

Hade tänkt lägga mig och kolla på tvn nu, hittar alltid nånting intressant sen klockan nio så är det ju heroes =D Kung ;>

Jaja, bara det jag ville förmedla!


Peace and love

Av Ida Åkebrand - 10 oktober 2007 16:34

Alltså jag får damp på mig själv, seriöst! Jag är så jävla slarvig och jag har sånt jävla dåligt minne så det är fan helt jävla otroligt! Jag tappar bort allt jag äger hela jävla tiden. Jag blir galen!

Nu har jag slarvat bort papperet till first class inloggningen så jag kommer inte in där, och jag måste komma in där för att komma åt en fil alf har skcikat ut som vi kan träna på provet.

men måste jag ju in där och föra in dedär jävla protokollet och skit också! Man ska kolla dendär jävla first class varje dag ifall lärarna skickar ut nått!

Hmmz, nu har jag ju så tur att min vän sussie hade filen så hon skickade den över på msn, men ändå, jag måste ju fan ha lösenordet!

Bajs på papper, jag slarvar alltid bort dom!

Men jaja, nu när jag fått filerna kanske jag ska börja kika på dom!


hugs

Av Ida Åkebrand - 10 oktober 2007 13:59

sitter och väntar på att vi ska ha historia. sista lektionen för idag, grymt skönt :)

Jobbigt imorn bara, för då ska vi ha nå jävla cpprov på alla medieämnen, usch jag vill inte!! jag kan fan i mig ingenting, inte ett skit och jag kommer få ig.Men jaja, vad ska dom förvänta sig när man inte gått länge alls? Jag tycker det är lite tidigt för ett prov, fast iofs är det inte så jättestort, menmen :D


har typ inte gjort nått särskilt idag, jag martina och emelie gick på ica på lunchen och köpte en risifrutti och en liten yoghurt var till lunch. Äckel mat på skolan, fiskgratäng som man bara vill spy på. jag hatar fisk, fisk är äckligt och fisken borde utrotas!

Nä, nu ska jag inte få utbrott, men det är fan fisk en dag varje vecka, dåligt less man blir, också stinker det som satan i matsalen och bläää!


När jag kommer hem så ska jag lägga in nå jävla protokoll på firstclass som jag skrev på klassrådet och sen måste jag hämta massa filer från lärarna som vi ska träna på till dethär jävla provet, så i guess jag måste träna lite också!

Usch skolan tar död på en..

Nä, segäckeldatorer här så man blir galen, ska dra!


have a nice day / ida

Ovido - Quiz & Flashcards