Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 24 oktober 2007 19:58

Mjaaaa, usch har nyss mätat hela rummet.. alltså¨alla grejer, hur långa breda, hur långt dom står från andra saker osv.. haha höll på bli galen! För sen skulle man rita upp en ritning av hela skiten.. höll på få nått fel, men nu är det klart.. tror jag =D Får hoppas de iaf för vi skulle ha de imorn på skolan ;P muaha!

Jaja! Blir ju då skola imorn, även fast jag har lite småont överallt fortfarande men jag saknar mina pruppisar, helst emelie :O :D:D Så jag vill och träffa dom =) Det är också mest på kvällen jag har ont i öronen, så de borde inte vara nått allvarligt ;P Halsen kan man ju fan härda, ryggen också.. ibland iaf x) men nu gör de iaf inte lika ont när jag sitter, nu göra bara ont när jag står går och böjer mig :D hahaha =P Får sitta mig igenom hela dagen imorn =D nä men wtf ;P Palla vara hemma! Men jaaa. nu måste jag gå och se på heroes som mamma spelade in förra veckan för snart är de ju nästa avsnitt ;D


PÖWSS PÅ RUMPAN!

Av Ida Åkebrand - 24 oktober 2007 10:16

jaa, jag säger då de.. vårdcentralen suger pöwppa! usch vad irriterande, åkte dit, kom inte till nån doktor, där sa han bara att de skulle gå över efter 6 månader, hade de inte gjort de så kunde jag komma tillbaks DÅ.. asså värt att åka dit? trodde iaf att man skulle få en remiss till sjukhuset elr vad som helst men inte då... dedär kunde dom ju ha sagt i telefonen! Blir galen!

jaja, nu är det så iaf, hemma idag med! Ont i öronen har jag :O Bajzzzz på de. Ryggen är väl bättre, nu gör det inte ont av att bara sitta, men ibland hugger de till som fan ;/ Och jag kan typ inte böja mig, jobbigt som fan är det! aja.. nu ska jag pysa vidare..


kisses


Ovido - Quiz & Flashcards