Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 18 oktober 2007 21:35

Oyeee... nu ska jag fika läsa cosmopolitan och sen sova, börjar fan tidigt imorn! Eller, ja vi börjar halv nio men då ska vi vara borta på pkersvik så vi måste ta fucking jävla tjugo i åtta bussen! Fatta så jävla tidigt det är, man dör ju! ;O

Sen ska man släpa på den tunga väskan med alla kläde roch shit också.. bara jobbigt x) jagvet jag ÄR och kmr alltid vara lat ;)

Menmen, sånt får man leva med folks ;D Är iallafall fredag imorn och fredag=helg =D Hell yeah va gött =) Undra bara vad man ska hitta på! Lär väl bli att man är med nån liten pruppis :) Jaja, de löser sig =) NU måste jag hurry up för jag är trött ;O


ciaaaaaaaao

Av Ida Åkebrand - 18 oktober 2007 14:06

Igår så hann jag inte blogga nånting.. hade softaste dagen ever, hade ingen svenska för louise var i stockholm med mp3b, så vi fick sovmorgon till tio över tio, sen efter det var det lunchdags. Efter det engelska där vi bara såg film, sen skulle vi ha klassråd men ingen hade nåntign att ta upp så vi sket i klassrådet.. Så jag gick upp och gjorde klar min film, nästan, hade bara ljudet kvar, sen kommer sussie och säger att vi ska börja tidigare så vi får sluta tidigare också, så tio i två har vi historian och även där ser vi bara på film. Sjuukt skönt. Slutade tio i tre, 20 min tidigare än vanligt, så jag sprang upp och la in ljudet på min film sen gjorde jag klart min jingel till ljud ;)

Så nu har jag inte lika mkt att göra, nu är jag där man ska vara =)


Sen kom jonna typ vid halv fyra, satt och kollade när jag fixade jingeln sen gick vi ner till navet och åkte till alnö.

Käkade sen tog vi in hästarna...jonna började gå med conny, så hon öppnade stängslet, så gick jag ju efter henne med pelle, så jag skulle ta stängslet och stänga, för hälge och sherikan stog ju fortfarande kvar i hagen, men iaf, när jag tar tag i plastgrejen man ska hålla i så man inte får en stöt, får jag ändå FETASTE stöten rakt igenom mig, och grimskaftet har en kedja en bit, så strömmen åker från mig upp i den och in i pelle, han blir galen och börjar stegra och ha sig så jag släppte han och var helt skakis.. det var läskigt som fan , men det gick ju bra som tur var, jag gick bara in och hämtade han igen åså :)

Sen red vi ut upp för hovberget, hur mörkt osm helst såg typ inget, åsså galopperade vi upp för hela backen, och det är inte kort heller. asläskigt =P menmen, skoj var det!

åkte hem  med 20 över 8 bussen från alnön, va i stan typ tjugo i nio och bussen gick inte hem förns kvart över.. Så jag fick sitta där och vänta aslänge, men tillslut kom den ch jag åkte hem, duschade och fikade sen somnade jag bums =D

 

nu sitter jag på ljud och har just slutat. har grafisk efter rasten sen äre slut för dagen vid kvart över fyra ;P Jobbigt jobbigt men det går säkert snabbt, man har blivit van med dom sista två timmarslektionerna så det går ganska bra ändå :) Jaja, nu ska jag pysa.. CYA!


pussar från ida

Ovido - Quiz & Flashcards