Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 15 oktober 2007 21:14

shit va fresh... jag känner mig just nu :D Nyss kommit hem från stallet och har duschat åså :) Grymt härligt =D

Fick massa komplimanger åt min lugg idag så nu är jag nöjd med den ;D Tror dock inte att jag kmr ha den länge, kmr inte klippa den igen när den börjar växa ut utan jag ska ha lång snelugg, känner mig bekvämast i de och det är ju de som räknas :)

Luggen är bara ivägen tkr jag och jag blir galen på den! :D


Har i annat fall inte haft en lyckodag! Började med att jag vaknade, var grymt trött även fast jag sovit över nio timmar inatt!

Jag känner av att vi bara sov 6 timmar lördag-söndag, inte hälsosamt för ida, aja vidare till saken, jag klär på mig och segar på och blir lite sen så sussie står redan vid vägen och väntar på mig. vi går snabbt till busshållsplatsen och åker mot stan!

När vi är där inne och vi ska hoppa av, så råkade jag vara lite för snabb så sussie hinner typ inte flytta foten så jag snubblar på hennes fot och FLYGER ut från bussen ner på gatan. Slår knäna och vek fingrarna ;S Bröt en nagel gjorde jag också! xP haha! Nä, men fatta vad pinsamt, usch och fy.. Tänkte inte på smärtan utan tog grejerna och ställer mig snabbt upp och går iväg med en jävla fart! fysatan vad pinsamt det var, jag ska aldrig mer ramla ut för en buss.. den är ju ganska hög också! Nä, de va inge kul.

haha sen så tro jag de va pga de som jag va sur hela dagen.. Inget gick som jag ville och det var hur varmt som helst så jag höll på dö inomhus och allt vara bara skit.. Fisk på skolan och ida utan mat= en sur ida! Käkade två risifrutti på matten till lunch!

Mjaaaa, sen så åkte jag hem med mamma, gjorde mat och åkte till stallet. Där gick det väl bra, jobbigt som vanligt eftersom jag är så lat ;P

Nu ska jag äta en macka och dricka juice sen ska jag sova håååårt!


kramis

Ovido - Quiz & Flashcards