Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Ida Åkebrand - 30 oktober 2007 11:48

God morgon, god lunch? god vadfan det nu är! Vaknade vid halv tolv idag, ringde till Bea och bestämde att jag ska vara med henne sen idag! Hon skulle till FG vid kvart i två, och vara där en timme, så jag ska väl gå och möta henne där sen. Mjaaa, har inte varit med henne på gud vet hur länge. grymt längesen var det iaf, så nu blir det kul att träffa min lilla syster igen :D Nu medans hon är där ska jag väl bara at det lungt, se nått avsnitt av oc och bara ta det lungt. Har nyss stretchat ryggen,´eller, det är iofs inte ryggen man stretchar, det är rövmusklerna ;P Men det gör så att det blir bättre i ryggen faktiskt ! :) Meen, de gick inge bra för jag kunde inte vinkla benet själv, men lite kunde jag ju iaf =)


jaja... imorn blir det Stockhoooolma med mor :) Och hahahaha, mamma har gjort så att mitt barnbidrag kommer över automatiskt på mitt konto, och det hade hon glömt bort så hon satt in pengar på mitt konto också.. så nu har jag typ 2000 på mitt konto ;) Muahaha (a)  Nä, men jag ska ju få en jacka så jag får betala för den själv nu eftersom jag har så mkt på kontot, då blir det ju ändå att hon betalar =P

Men jag har inte ringt till mormor än.. Kanske ska ta och göra det idag, annars så skiter jag i det.. Hmz, behöver kanske inte shoppa upp alla pengar lixx =P Aja what ever det löser sig =D Blir jag utan pengar har jag alltid mammsen ;)

Nu ska jag äta frukost/lunch :D


kiss and hug

Ovido - Quiz & Flashcards